Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's kwijt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto's kwijt

ik ben heel stom geweest.
    heb 2 externe harde schijven. wou mijn foto's van de ene schijf naar de andere verplaatsen. nu ben ik al mn 21.000 foto's kwijt die ik NIET op dvd of cd heb staan.
    ik weet jullie lachen nu mij uit omdat ik dat niet gedaan heb.
    maar kan ik mijn foto's nog ophalen?

Re: foto's kwijt

Smart recovery, zie deze topic:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

Comment

waarom iemand uitlachen ? 't Kan iedereen overkomen toch ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zenga Bekijk bericht
        heb 2 externe harde schijven. wou mijn foto's van de ene schijf naar de andere verplaatsen. nu ben ik al mn 21.000 foto's kwijt die ik NIET op dvd of cd heb staan.
        Wat is er dan juist gebeurd?
        Dit lijkt mij zo abstract en of kafkaiaans?
        Normaal doe je dat toch via een copy naar HDD 2, hoe geraak je dan in G***naam alles kwijt???
        « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

mijn stomste fout om van mijn foto's geen kopie te maken.
          het ligt niet aan de pc maar wel aan het manneke dat er achter zit.
          ik ga wel met de informatie die ik nu gekregen heb wel aan de slag.
          morgenavond komt er iemand naar mijn pc die er meer van weet dan ik.
          alvast bedankt voor de goede reacties en informatie.

Comment

doe niets met die harddisks,
            met een beetje geluk kan je met recovery software alles terug vinden
            als het externe zijn dan koppel ze ze best af en laat er iemand met verstand van zaken naar kijken
            fotowebsite: www.edwinfoto.com
            Lara's website: http://www.houdevelt.com
            fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Ik gebruik hiervoor altijd GETDATABACK PRO. Dit is zowel een NTFS al FAT32 variant.. Het terughalen kan hiermee als er na het deleten verder niks op de schijf is gedaan! (anders wil ie wel eens wat overschrijven).

Stuur een PM als je interesse hebt, heb nog wel ergens een versie hiervan op mijn pc staan..
              Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
              My flickr My site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                Ik gebruik hiervoor altijd GETDATABACK PRO. Dit is zowel een NTFS al FAT32 variant.. Het terughalen kan hiermee als er na het deleten verder niks op de schijf is gedaan! (anders wil ie wel eens wat overschrijven).

Stuur een PM als je interesse hebt, heb nog wel ergens een versie hiervan op mijn pc staan..
                GETDATABACK = PERFECT. Daarmee heb ik zakelijk al heel wat mensen heel blij gemaakt. Ooit eens iemand die zelfs een format had uitgevoerd teruggedraaid.
                Fotoapparatuur
                Portfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bolke Bekijk bericht
                  GETDATABACK = PERFECT. Daarmee heb ik zakelijk al heel wat mensen heel blij gemaakt. Ooit eens iemand die zelfs een format had uitgevoerd teruggedraaid.
                  Ik voel mee met de ts , daar ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt.
                  Dus ik zou dat programma ook wel kunnen gebruiken.
                  Mijn harde schijf ligt nog altijd in de winkel te wachten voor reparatie .
                  Groeten ,
                  VDS Digit@l
                  Rohnny
                  Groeten , VDSDigit@l

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
                    Ik voel mee met de ts , daar ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt.
                    Dus ik zou dat programma ook wel kunnen gebruiken.
                    Mijn harde schijf ligt nog altijd in de winkel te wachten voor reparatie .
                    Groeten ,
                    VDS Digit@l
                    Rohnny
                    GetDataBack is van de firma runtime (http://www.runtime.org/ ). Het is geen gratis programma maar wel een van de beste. Het valt onder de categorie Forensic Tools. Wordt ook gebruikt bij het terughalen van gegevens van criminelen.

Je kunt een demo downloaden maar daarmee kun je NIET je data mee terughalen. Naast de normale versie heb je ook een BartPE versie van het programma.

Ik heb een zakelijke licentie van het programma en gebruikte het maandelijks wel voor iemand.
                    Fotoapparatuur
                    Portfolio

Comment

hallo,

oef,heb de meeste van m'n foto's terug en ga ze nu de volgende dagen op dvd zetten zodat ik ze weer niet kwijt ben.
                      bdankt mensen voor de goede tips.

Comment

oef,heb de meeste van m'n foto's terug en ga ze nu de volgende dagen op dvd zetten zodat ik ze weer niet kwijt ben.
                        bdankt mensen voor de goede tips.
                        Dat is goed om te horen, maar hou er rekening mee dat DVD's ook niet sluitend zijn. Die gaan ook geen leven lang mee en er kunnen wel eens foutjes optreden.
                        Ik zou alvast ook gaan voor een dubbele backup op harde schijf (voor wat een harde schijf de dag van vandaag maar kost).
                        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                          Dat is goed om te horen, maar hou er rekening mee dat DVD's ook niet sluitend zijn. Die gaan ook geen leven lang mee en er kunnen wel eens foutjes optreden.
                          Ik zou alvast ook gaan voor een dubbele backup op harde schijf (voor wat een harde schijf de dag van vandaag maar kost).
                          Natuurlijk dat, alles dubbel naar twee harde schijven, nu kan je er ook krijgen van Lacie met twee harde schijven van 1Tb. ingebouwd, achteraan kan je een knopje verzetten, ofwel opslag van 2Tb owel alles gespiegeld schrijven naar de twee schijven, dus een veilige opslag als één van je schijven er de brui aan geeft, prijs ongeveer 265€.

Comment

File Scavenger is ook een goede tool om dingen terug te halen.
                            Nikonian

Comment

Mij is hetzelfde overkomen...wij hadden alle foto's op een externe schijf opgeslagen als back-up en niet alles op DVD gezet. Nu is de backup externe schijf daduuk gegaan en Ik ben enorm veel foto's van mijn kinderen uit hun babytijd kwijt. Maar foto's terug halen van een externe harde schijf is andere koek hebben we hier gemerkt. Is daar een speciaal tooltje voor misschien? Ik zou er, ik weet niet wat voor over hebben om ze terug te krijgen.

Comment

Working...
                              X