Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste oefening in PS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste oefening in PS

Oef, m'n eerste oefening in PS zit erop.
    Via heel omwegen slaagde ik erin om van dit :

eindelijk dat te maken :

Gezien m'n gebrek aan ervaring ben ik er zeker van dat dit wel merkelijk beter moet kunnen (o.a. het groen tussen het voorwiel en de randen van de crosser en de blauwe lucht)

link naar het origineel : http://users.pandora.be/herman.guns/digitaal/115_1520_org.jpg

graag wat feed-back

ik vind toch dat je het goed hebt gedaan!

er kruipt vooral veel tijd in het selecteren...

1 kleine opmerking: tussen de spaken van het voorste wiel staan nog struiken...

groeten.

Comment

Heel goed gedaan, ik heb het alleen een beetje moeilijk met het blauw van de lucht

Comment

Goede oefening, goed gedaan. Nu nog dat beetje groen tussen die spaken uithalen dat kan je ook.

Comment

Heel goed gedaan, ik heb het alleen een beetje moeilijk met het blauw van de lucht
          Hallo, ik vindt dat je met deze eerste oefening al een heel stuk op de goede weg bent in PS. Die blauwe kleur veranderen, of een andere achtergrond erachter zetten komt later wel. Je begint er gewoon aan, en nu doorgaan, dan komt het wel goed met de rest ook.

Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Inderdaad, getracht om via layers een andere achtergrond te krijgen doch dit gaat boven m'n petje. In slaagde erin om een tweede laag te openen, doch niet om in deze laag een nieuwe foto te laden. Kan iemand mij dit in twee (eventueel iets meer) woorden uitleggen hoe ik dit best doe ?
            Uit noodzaak beperkte ik me maar tot een layer met een blauwe kleur.

Dank alvast voor de hulp!
            Herman

ps : volgende week koop ik me een handboek om dit programma onder de knie te krijgen (suggesties ?)

Comment

Originally posted by hguns

ps : volgende week koop ik me een handboek om dit programma onder de knie te krijgen (suggesties ?)

eventueel hier eens kijken...

zeer leerzaam om vanaf "nul" te beginnen, maar eens je alles eens gedaan hebt gebruik je hem niet meer zo veel denk ik.

Comment

ik had nog eens zin om hem even op een andere achtergrond te zetten...

Comment

Hallo, klik maar eens op deze links, ik denk dat je dan al een stuk verder kunt komen. Succes ermee.

This website is for sale! jasmania.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, jasmania.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Groetjes, JantjeB.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

beste ,
                    als het u eens past wil ik gerust eens tot achter de kerk van louise komen om u dit eens uit de doeken te doen
                    lieven.vandergheynst@pandora.be
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

nu is de achtergrond perfect ze

Comment

@Xerox : inderdaad heel wat beter, echt Parijs Dakar

@Lieven : toch straf hé slechts op 2 km van elkaar wonen en via het internet te weten komen. En dat je bovendien de crosser (=buurjongen) herkende !

@iedereen : gisteren rond 21u30 plotseling gebel aan de voordeur. Het crossertje had vernomen (van Lieven) dat zijn foto op het net stond !
                        Hopelijk geen auteursrechten.

Comment

Originally posted by hguns

@iedereen : gisteren rond 21u30 plotseling gebel aan de voordeur. Het crossertje had vernomen (van Lieven) dat zijn foto op het net stond !
                          Hopelijk geen auteursrechten.

't is te hopen van niet hé

Comment

Working...
                          X