Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model en spiegel - tips en ervaringen gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• model en spiegel - tips en ervaringen gevraagd

Hoi,
    ik heb wat geëxperimenteerd met een model voor een spiegel en zoek wat tips en ervaringen (hoe werk je de achtergrond weg - welke hoek moet je kiezen, ...)

Hierna is een vb te vinden (het model ligt op de spiegel - ik heb het plafond weggekloond)
    groeten
    Philip

ik weet niet wat je hier nog kan aan verbeteren !!!
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Hele mooie foto, tipje probeer eens met een klein spotje iets meer licht in het gezicht te brengen.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

THX voor de verbetering
        ik wil eigenlijk een model staand voor een spiegel fotograferen, ik heb dit al geprobeerd, maar ik zie of mezelf of storende vlekken van de flitser

Philip

Comment

Originally posted by HV
          Hele mooie foto, tipje probeer eens met een klein spotje iets meer licht in het gezicht te brengen.

Ik heb ook eens geprobeerd het effect te verkrigen van dat spotje, hoe heb jij het gedaan? Ik heb geprobeerd met penseel, dekking van 10% en dan met wit, maar dan kan ik eigenlijk alleen maar verdonkeren of verlichten, of was ik de goeie weg op, dank bij voorbaat

Comment

Heel mooi foto Philip,

Ik vind het effect dat je duidelijk de bh van het model ziet in "het echt" en dat door de pose de ilussie wordt gemaakt dat ze naakt is in het spiegelbeeld vooral heel sprekend. Heeft iets waardoor je ernaar blijft kijken..hmm, hopelijk verstaan jullie mij want is niet echt duidelijk verwoord.

Over de reflecties, tja dat is nattuurlijk altijd moeilijk bij een spiegel, maar als je voor een witte achtergrond gaat zou ik proberen van zoveel mogelijk zachte hoeken te maken met witte lakens of doeken, zo zullen die niet opvallen in de reflectie.
            De doeken dan zo hangen dat ze bijvoorbeeld de verbinding tussen plafont en muur bedekken en zo van die storende elementen.
            Nikon CP 5700
            Sony Cybershot P71

Comment

Knappe foto!

@Dekion: volgens mij kan je dat effect van verlichten ook bekomen door de dodge tool te gebruiken.

Comment

Working...
              X