Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aperture

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aperture

Is er iemand vertrouwd met Aperture? Ik zoek nl. de functie om foto's te kunnen verkleinen zodat ik ze naar het forum zou kunnen uploaden. Tevens ook de vraag of ik vanuit de .mac account "gallery" de foto's kan nemen voor upload naar forum of is het echt noodzakelijk een andere server te gebruiken.
    Canon 350D & 400D & 400D/Sigma 24-70 1:2,8 EX/DG/Canon 28 - 200 Ultrasonic 0,45m/1,5ft / Sigma 70 mm 1:2,8 DG Macro/Sigma 80-400 1:4,5-5,6 APO DG/Imac 24" /Macbook Unibody/Canon Pixma 5000

Re: Aperture

Oorspronkelijk geplaatst door PeterBuytaert Bekijk bericht
    Is er iemand vertrouwd met Aperture? Ik zoek nl. de functie om foto's te kunnen verkleinen zodat ik ze naar het forum zou kunnen uploaden. Tevens ook de vraag of ik vanuit de .mac account "gallery" de foto's kan nemen voor upload naar forum of is het echt noodzakelijk een andere server te gebruiken.
    de verschillende mogelijkheden voor verkleinen vind je onder Aperture/presets, je kan er ook je eigen set ingeven.
    De url van je foto's gepubliceerd via .mac (.me) zijn perfect te gebruiken om hier te publiceren.

Comment

Re: Aperture

een foto of foto's aanklikken...
      export...
      kies wat je juist wil...
      poof

Comment

Working...
      X