Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coloring with Photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Coloring with Photoshop

Last edited by devid; 23 februari 2009, 18:14. Reden: Foto is eigendom van iemand anders

Re: Coloring with Photoshop

Na twee minuten wachten nog altijd geen foto's. Zet je foto's op een andere server dan Imageshack, want die zijn meestal hééééééééééél traag, een grote ellende. Gebruik TInypic of zo, die is ook gratis.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
      Na twee minuten wachten nog altijd geen foto's. Zet je foto's op een andere server dan Imageshack, want die zijn meestal hééééééééééél traag, een grote ellende. Gebruik TInypic of zo, die is ook gratis.
      Hierbij aangepast bedankt voor de tip.

Comment

Ben wel eens benieuwd hoe je dit doet, zonder alle finesses prijs te geven... Mij lijkt het netjes gedaan.

Comment

knap gedaan !
          http://www.photogenique.be

Comment

simpel

open je foto die je wil herkleuren

maak een nieuwe laag boven de foto

kies je kleur verander de laagstijl naar Hue, Color

begin met inkleuren van je foto

hieronder een voor en na

mvg

Sven
            Sony Alpha A 350 - 18-70mm Sony Kitlens - Sigma 28-300mm F3.5-6.3 DG MACRO - Sigma 50mm f1.4 DG HSM - Sony HVL-F42AM - GSS Screen Protector
            http://so_photography.1free.ws

Comment

weer een leuk weetje....kan je toch wel leuke dingen mee doen denk.....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

oh, tof zeg.
                ik weet...dit gaat heel stom klinken, maar heb photoshop maar net geinstalleerd.

wou dit eens testen, ik heb een foto waar ik een witte t-shirt aan heb, heb een nieuwe laag gemaakt, violet gekozen, en hue

en dan lukt er niks meer...welk tooltje moet ik dan juist gebruiken?

alvast merci...van een photoshop-leek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jyotsna Bekijk bericht
                  oh, tof zeg.
                  ik weet...dit gaat heel stom klinken, maar heb photoshop maar net geinstalleerd.

wou dit eens testen, ik heb een foto waar ik een witte t-shirt aan heb, heb een nieuwe laag gemaakt, violet gekozen, en hue

en dan lukt er niks meer...welk tooltje moet ik dan juist gebruiken?

alvast merci...van een photoshop-leek
                  Ga naar youtube en zoek daar op 'photoshop selection' of dergelijke zoektermen. Kijk dan ongeveer enkele uren filmpjes vanalles en nog wat zodat je PS wat leert kennen... oefenen oefenen en nog eens oefenen.. En kom dan nog eens terug :-)
                  poof

Comment

Het truitje is wel ok, maar wat je met haar gezicht hebt gedaan
                    Kan beter hoor..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Het truitje is wel ok, maar wat je met haar gezicht hebt gedaan
                      Kan beter hoor..
                      Het kan altijd anders, maar of het één beter is als het andere dat laat ik aan de kijker over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                        Het kan altijd anders, maar of het één beter is als het andere dat laat ik aan de kijker over.
                        Komaan.. ze heeft net baardgroei.. Het lijkt alsof je alleen de clone-tool en brush hebt gebruikt! Online vind je veel tut's over huidbewerking hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Komaan.. ze heeft net baardgroei.. Het lijkt alsof je alleen de clone-tool en brush hebt gebruikt! Online vind je veel tut's over huidbewerking hoor!

Bedankt voor je opmerkzaamheid, even puur over haar gezicht gesproken(en niet haar arm), sla mij maar dood als jij baardgroei op haar gezicht ziet.Het enige wat ik denk dat je bedoelt is misschien de schaduwen rond haar kin.(Is inderdaad wat donker,vooral hals gedeelte)

En deze foto heb ik zo uit de vrije hand bewerkt zonder een stap voor stap tutorial die ik zelf ook wel vele heb liggen.

Comment

Ben het wel met Lennert eens. Het ophelderen van haar rechterkant tot net onder de neus geeft wel die indruk van een lichte baardgroei.
                            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                              Bedankt voor je opmerkzaamheid, even puur over haar gezicht gesproken(en niet haar arm), sla mij maar dood als jij baardgroei op haar gezicht ziet.Het enige wat ik denk dat je bedoelt is misschien de schaduwen rond haar kin.(Is inderdaad wat donker,vooral hals gedeelte)

En deze foto heb ik zo uit de vrije hand bewerkt zonder een stap voor stap tutorial die ik zelf ook wel vele heb liggen.
                              Ik bedoel wel degelijk haar gezicht. De foto waar je mee begint is sowieso niet de gemakkelijkste. Als je raprap naar de foto kijkt is er geen probleem, maar als je even langer kijkt oogt ze gewoon niet natuurlijk.
                              Van haar buitenste rechter ooghoek (links op foto) zie ik een L-vormige lichte streep op haar gezicht. Deze stopt tussen haar neus en mond (de lichtstreep op de originele foto).
                              Op de orig. plaat zie je wat schaduw en wat licht is. Op jou versie is het verschil miniem, en lijkt de onderste schaduw IMO op baardgroei.
                              T'is een héél knappe meid hoor, maar de nabewerking van het gelaat komt haar niet ten goede..

Comment

Working...
                              X