Met de bewerking van de huid is toch wel het een en ander fout gelopen...
Aangezien het één en ander hierover gezegd is wil je ons misschien uitleggen wat jou reactie hieraan toe te voegen heeft ? Wat is er misgelopen volgens jou ?
Niet dat ik wil moeien, maar zou je eerst beter niet je stap-voor-stap bewerking posten vooraleer te verwachten dat iemand jou gaat vertellen wat er exact misgelopen is in je bewerking...? Zonder te weten hoe je alles gedaan hebt is 't toch een beetje koffiedik kijken om te zeggen wàt er exact misgelopen is, niet...?
Zie je nu zelf niet dat elk detail uit haar gezicht verdwenen is ? Dit is de snel-snel methode met een blurlaag, die zelden tot mooie resultaten leidt.
Zie je nu zelf niet dat elk detail uit haar gezicht verdwenen is ? Dit is de snel-snel methode met een blurlaag, die zelden tot mooie resultaten leidt.
Ok, je hebt een punt maar in het origineel is er al niet veel sprake van veel detail in haar gezicht.En welke techniek raad je dan aan ?
Dat snap ik eigenlijk niet goed. Als jij die opname hebt genomen, waar ik toch van uit ga, heb je toch de raw file die alle info bevat? Of is het misschien een verkleinde afbeelding die je ergens gejat hebt ?
Dat snap ik eigenlijk niet goed. Als jij die opname hebt genomen, waar ik toch van uit ga, heb je toch de raw file die alle info bevat? Of is het misschien een verkleinde afbeelding die je ergens gejat hebt ?
Einde discussie voor mij (misschien begrijp je dat wel).
Voor zo ver ik weet, is het verboden om op BD foto's te posten, waarvan je zelf de eigenaar niet bent, de rechten niet van hebt of de expleciete toestemming hebt om die beelden te plaatsen en te manipuleren. Dit is een regelrechte schending van het copyright. Als je dit me een van mijn foto's zou doen, klaag ik je zonder pardon aan bij Sofam... en ik ben gegarandeerd niet de enige die er hier zo over denkt. Uiteindelijk is dit gewoon een vorm van diefstal.
Als je je eigen foto tegenkomt dan moet je dat vooral doen.
En wees trots opjezelf dat je zomaar iemand van diefstal beschuldigt, omdat je een discussie niet kan winnen.
Comment