Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum samenstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotoalbum samenstellen

Ik veronderstel dat je 'vuiligheid' wel van ergens anders zal binnengehaald hebben ...

ik heb die software al op meerdere pc's geïnstalleerd, en nergens problemen ondervonden.

Nog eens proberen zou ik zeggen ...

Luc.

Comment

'k Heb zelf net een fotoboek laten drukken van CEWE (via Delhaize, kan ook via Kruidvat en Saturn geloof ik) en ben heel tevreden over de afdrukkwaliteit.

Ik vond de software gemakkelijk in gebruik (al heb ik uiteindelijk wel al het layoutwerk in photoshop elements gedaan om dan gewoon op elke pagina 'foto gebruiken als achtergrond' te doen, wel rekening mee houden dat er dan een beetje kan afgesneden worden aan de randen!!) en heb geen klagen over de snelheid waarmee mijn boek geleverd werd (4 dagen).

Tip: in de opties kan je aan/uitvinken of je wil dat je foto's 'geoptimaliseerd' worden. Als je ze zelf al bewerkt hebt wil je natuurlijk dat ze er verder gewoon afblijven, hé.
      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
      vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

albumprinter / hema / albelli deze hebben allemaal dezelfde software. Erg gebruiksvriendelijk. Als je het hier laat afdrukken, kies dan voor de extra optie glans afdrukken. Wij vonden het resultaat erg mooi allemaal

je heb ook wij fotoservice, daar hebben we het zelf nog nooit gedaan maar daar hoor ik ook een hoop positief over

groetjes Ubo
        Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

http://ubovdburg.zenfolio.com/

Comment

Working...
        X