Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum samenstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotoalbum samenstellen

Mijn eerste post hier, excuses moest het al eerder behandeld zijn...

Graag had ik een fotoalbum zelf samengesteld, en laten afdrukken bij een fotoservice.
    Tic Tac Photo had ik gedownloaded, en had reeds een album samengesteld.
    Wat blijkt ... door de installatie had ik een trojaans paard binnengehaald / opgespoord met virusscan en opgelost.

Kan er me iemand een degelijk programma aanbevelen, mss software of via een fotograaf.
    Hoe is de afdrukkwaliteit en kostprijs?

MVG,

Filip
    www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Re: Fotoalbum samenstellen

http://forum.belgiumdigital.com/f20/...en-225758.html

Comment

hoi

pixbook.be

greetzzz

Krisss
      www.kris-sinnaeve.be

Comment

Lumapix fotofusion is een schitterend programma en ongelofelijk gemakkelijk in gebruik. De basisversie is niet duur en volstaat voor een mooi fotoboek of kalender samen te stellen. Je moet wel de afdrukgrootte kennen van de afdrukcentrale zodat je je pagina's op de juiste grootte kan maken. Er staan mooie instructievideo's op: http://www.lumapix.com/index.shtml
        Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

Comment

www.hellinckx-foto.be
          Facebook

Comment

Nog een optie is www.fotoalbum.be doen de prints bij CeWe die hebben de nieuwste HP Indigo printers wel zo fijn...

Comment

Dat is wel straf dat je een trojaans boerenknol zo zou binnenkrijgen bij het downloaden van die phototoalbum software.
              Heb zelf ook al 2 boeken laten maken via hun en geen probleem ondervonden.
              (buiten het feit dat de opdruk op de kaft niet echt 100% slijtvast is.)
              Probeer misschien eens contact op te nemen met Kordell & Kordell om hun dat mede te delen.

Comment

Extrafilm.be

daar maak ik altijd m'n fotoboeken, kalenders, enzo
                Sony Alpha A 350 - 18-70mm Sony Kitlens - Sigma 28-300mm F3.5-6.3 DG MACRO - Sigma 50mm f1.4 DG HSM - Sony HVL-F42AM - GSS Screen Protector
                http://so_photography.1free.ws

Comment

Heb vorige week mijn fotoalbum samengesteld via de TIC TAC photo-service.
                  Gebruiksvriendelijk programma, perfecte opvolging van mijn order en uiteindelijk gisteren mijn boek ontvangen.

Perfect afgewerkt, maar de afdrukkwaliteit was minder ... mijn gekozen zwarte achtergronden hadden soms strepen, grijze delen/vlekken.
                  Sommige foto's vertoonden rode vlekken/waas ( wat niet de originele foto te zien was), en de spia foot's waren eerder aan de rood/bruine kant, dan de typische sepia tonen.

Misschien ben ik wat te kritisch omdat ik van beroep drukker ben, andere mensen zagen de drukfouten niet zo ...

Iemand ook zo'n ervaring met TIC TAC photo, of eens iets anders proberen?

Filip
                  www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiNiX Bekijk bericht
                    Heb vorige week mijn fotoalbum samengesteld via de TIC TAC photo-service.
                    Gebruiksvriendelijk programma, perfecte opvolging van mijn order en uiteindelijk gisteren mijn boek ontvangen.

Perfect afgewerkt, maar de afdrukkwaliteit was minder ... mijn gekozen zwarte achtergronden hadden soms strepen, grijze delen/vlekken.
                    Sommige foto's vertoonden rode vlekken/waas ( wat niet de originele foto te zien was), en de spia foot's waren eerder aan de rood/bruine kant, dan de typische sepia tonen.

Misschien ben ik wat te kritisch omdat ik van beroep drukker ben, andere mensen zagen de drukfouten niet zo ...

Iemand ook zo'n ervaring met TIC TAC photo, of eens iets anders proberen?

Filip

Ik heb EXACT dezelfde ervaringen met hen (RTL photos;TICTAC dat zijn dezelfden)
                    Bovendien hebben ze in het album ongevraagd,als laatste bladzijde een soort reclamepagina ingelast.NOOIT meer TicTacphotos

Walter
                    D850

Comment

Hallo,

Ik heb ook al verschillende fotoalbums samengesteld via tictacphoto. De kwaliteit van het boek vind ik redelijk alhoewel er na verloop van tijd bladen loskomen. Het papier is dik en de kaft vind ik wel goed.

Maar hun kleur is niet consistent! Ik heb ook geen enkele informatie gevonden om een profiel te downloaden. Al bij al vindt ik een foto afdruk stukken beter van kwaliteit.

Ben dus ook op zoek naar iets anders, waarbij de mogelijkheid bestaat om over twee pagina’s lay-outs te plaatsen. Het programma moet niet veel kunnen qua lay-out want die maak ik zelf in photoshop. Bestaan er mogelijkheden om foto’s te laten afdrukken en deze later te laten inbinden?

Wie heeft er goede alternatieven? En graag wel kritisch bekeken want vaak was ik ook de enigste van het gezelschap die de drukfouten opmerkte.
                      Toestel is goed genoeg de man achter het kaske die kan nog veel leren

Comment

Albumprinter

Comment

Mijn eerste album is bijna klaar en de file zal één van deze dagen worden verstuurd.

Ik ga gebruik maken van de service van www.blurb.com
                          Mvg Tim

Comment

mijn fotoboeken bestel ik altijd hier:
                            pixum easybook
                            heel gebruiksvriendelijke software die je eerst moet downloaden.
                            'k Heb er ondertussen al een stuk of zes, één van elke reis.
                            Altijd heel tevreden over kleurrijkdom, scherpte en algemene kwaliteit.

Dré

Comment

ik heb al een tiental boeken gemaakt met http://www.myphotobook.be/

Comment

Working...
                              X