Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met het vingertje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

oei jongens toch, wat is hier nu gebeurd. 'k vind het toch wel spijtig hoor, dat dit topic ineens een beetje verzuurd geraakt is. ok, we gaan wel al eens de ludieke toer op, maar lachen is gezond hoor. vanmorgen had ik mij zo goed geammuseerd dat ik heel de dag in een vrolijke bui rondgelopen heb. nu lees ik dit hier, en heb veel goesting om ook alle reply's van mij te wissen. dan staat er enkel nog een rood kruisje.

Comment

ik twijfel er niet aan dat lachen gezond is hoor, maar wat zou jezelf doen als je om een uitleg vraagt bij een bewerking die iemand vrijwillig voor je heeft gemaakt en er opeens 5 andere bewerkingen onder staan die totaal niet op de vraag ingaan?

Leuk allemaal bedacht hoor, maar ik vindt het zelf wat minder dat ik m'n eigen kop 5 keer moet tegen komen in 1 topic en op manieren waarvan ik zeg; hou ze voor jezelf als het dan zo grappig is...

Gijs als Comboy, Gijs bij een monument, Gijs on stage, Gijs op Hawaii....

En waar gaat Gijs straks naar toe? wordt er dan gevraagd...

Blijkbaar vinden mensen het gek dat ik dit niet echt heel geweldig vindt.....

Nogmaals; als er met de bewerkingen op de vraag was ingegaan met een beetje uitleg erbij had ik er de lol waarschijnlijk wel van in gezien, maar op deze manier wordt het een beetje vervelend...

GRoeten,

Comment

geen probleem hoor gijs. we waren hier gisteren wel een beetje van het topic afgeweken, dat gebeurt nog al eens hee. zeker met van die rare jongens, zoals er hier op dit forum wel meerdere zitten. denk niet dat we met je te zaten te dollen hoor, maar ik heb wel tranen gelachen gisteren.

eigenlijk was je begonnen met de vraag om een achtergrond wat bij te werken. die van jou was zeker niet slecht hoor. maar het is niet gemakkelijk om met filters of vb de natte vinger een resultaat te bekomen dat er niet "te gefotoshopped" uitziet. daarom is het vaak beter om er een andere achtergrond op te plakken, zoals in verschillende voorbeelden die hier gepost werden. ik heb een achtergrondje uitgezocht waardoor het min of meer lijkt of het een echte foto had kunnen zijn, daarom heb ik ook er een klein kleurtintje aan gegeven, om wat natuurlijker over te komen.

Comment

Originally posted by the hustler
          geen probleem hoor gijs. we waren hier gisteren wel een beetje van het topic afgeweken, dat gebeurt nog al eens hee. zeker met van die rare jongens, zoals er hier op dit forum wel meerdere zitten. denk niet dat we met je te zaten te dollen hoor, maar ik heb wel tranen gelachen gisteren.

eigenlijk was je begonnen met de vraag om een achtergrond wat bij te werken. die van jou was zeker niet slecht hoor. maar het is niet gemakkelijk om met filters of vb de natte vinger een resultaat te bekomen dat er niet "te gefotoshopped" uitziet. daarom is het vaak beter om er een andere achtergrond op te plakken, zoals in verschillende voorbeelden die hier gepost werden. ik heb een achtergrondje uitgezocht waardoor het min of meer lijkt of het een echte foto had kunnen zijn, daarom heb ik ook er een klein kleurtintje aan gegeven, om wat natuurlijker over te komen.
          Dat waardeerde ik ook enorm !!!

Bedankt,

Comment

Working...
          X