Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik de "plug-ins" in CS2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar vind ik de "plug-ins" in CS2

Misschien een stomme vraag maar ik hoor hier elke keer over extra plu-ins en ik download en installeer maar dan.......
    Eerlijk gezegd heb ik hier nog niet veel rond gezocht maar als iemand een uitleg heeft?
    zwart-wit kijker.

Re: Waar vind ik de "plug-ins" in CS2

Die plug-inbestandjes plaats je, afhankelijk of je een engelstalige of nederlandstalige PS versie hebt, vervolgens in de map 'Plug-ins' of 'Insteekmodules' van PSCS2.
    Ze zullen vanaf dan te zien zijn in het menu 'Filters' in PS.

Succes,
    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Guydw bedankt voor je reactie maar ik ben een beginner en vraag me af wanneer je een plugin download en dat is een EXE file of hij die dan in de folders plaatst dewelke jij hier vernoemd? Ik heb de nederlandstalige CS2.
      zwart-wit kijker.

Comment

Als het een EXE is, moet je die gewoon uitvoeren en zal die de plugin

* uitpakken in een door jou bepaalde folder, en zal er dan gevraagd worden die complete folder naar de plugin folder van CS2 te verplaatsen

OF

* De EXE installeert de hele handel meteen waar het moet staan.

In beide gevallen kan je daarna in CS2 via het menu "filters" de plugins onderaan terug vinden. Zo niet, dan kan het feit dat je bijvoorbeeld een Nederlandstalige CS2 en een engelstalige plugin hebt, voor problemen zorgen, omdat de NL CS2 geen folder 'plugins' kent.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Working...
        X