Wel, ik wil geen spelbreker zijn, hier daarom de prachtige tekst, de achtergrond, én de slechte bewerking.
Aan de slag jongens als jullie er toch zo zin in hebben

Eenzaam op het werk
Een man zat met gebogen hoofd
te kijken naar een lome stilte
hij reikte naar zijn strottenhoofd
en voelde slechts die bolle kilte
Een hoofd dat helemaal niets zag!
dat wel leefde en bewoog
zonder oren, zonder lach
altijd zwijgend. Ook niet loog.
Het hoofd waar ooit de strot in zat
heeft jaren niet gesproken
het is alsof de man ’t vergat
of dat het was gebroken
Waar mensen dingen doen alleen om daar te zijn
daarvandaan komt de woestijn van eenzaamheid.
HeLa 2003

en de bewerking

en o ja, dit topic is dus wel uit de hand gelopen, wat helemaal mijn bedoeling niet was... sorry daarvoor!
en nog dit:
"wat verwacht je nu van dit forum:
* eerlijke kritiek en mogelijkheden om jezelf te verbeteren
* zinloos applaus en valse lovende commentaar bij elke foto"
(Simkin).
Wel bovenstaande heeft me écht hard pijn gedaan, iedereen die me een beetje kent wéét hoe ik daarover denk en probeer alles te relativeren.
Zei ik hier niet op BD:
"Ook het posten op het forum hoort daarbij. Ik wil vooral veel tips en nuttige wenken om het volgende keer beter te doen... Ik reageer dan ook niet zo heel veel op andere posts juist omdat ik mijn beperkingen ken en 'waww prachtig' of zo nu niet heel veel bijdraagt aan de zaak, en ik niet genoeg technische kennis heb om echte raad te geven"...
Het is alleen de manier waaróp hé...
HV vertelde me ook dat veel van de misverstanden aan de verschillende schermen kan liggen: wat bij mij als pastel overkomt, is bij een ander een schreeuwerige kleur. Wat bij mij duidelijk leesbaar is, is het misschien niet bij een ander.
En nu...
(met dank aan Han
)
Zo, het is nu niet meer de langste thread zonder foto Maturin, het is er nu eentje met de langste intro
Aan de slag jongens als jullie er toch zo zin in hebben

Eenzaam op het werk
Een man zat met gebogen hoofd
te kijken naar een lome stilte
hij reikte naar zijn strottenhoofd
en voelde slechts die bolle kilte
Een hoofd dat helemaal niets zag!
dat wel leefde en bewoog
zonder oren, zonder lach
altijd zwijgend. Ook niet loog.
Het hoofd waar ooit de strot in zat
heeft jaren niet gesproken
het is alsof de man ’t vergat
of dat het was gebroken
Waar mensen dingen doen alleen om daar te zijn
daarvandaan komt de woestijn van eenzaamheid.
HeLa 2003

en de bewerking

en o ja, dit topic is dus wel uit de hand gelopen, wat helemaal mijn bedoeling niet was... sorry daarvoor!
en nog dit:
"wat verwacht je nu van dit forum:
* eerlijke kritiek en mogelijkheden om jezelf te verbeteren
* zinloos applaus en valse lovende commentaar bij elke foto"
(Simkin).
Wel bovenstaande heeft me écht hard pijn gedaan, iedereen die me een beetje kent wéét hoe ik daarover denk en probeer alles te relativeren.
Zei ik hier niet op BD:
"Ook het posten op het forum hoort daarbij. Ik wil vooral veel tips en nuttige wenken om het volgende keer beter te doen... Ik reageer dan ook niet zo heel veel op andere posts juist omdat ik mijn beperkingen ken en 'waww prachtig' of zo nu niet heel veel bijdraagt aan de zaak, en ik niet genoeg technische kennis heb om echte raad te geven"...
Het is alleen de manier waaróp hé...
HV vertelde me ook dat veel van de misverstanden aan de verschillende schermen kan liggen: wat bij mij als pastel overkomt, is bij een ander een schreeuwerige kleur. Wat bij mij duidelijk leesbaar is, is het misschien niet bij een ander.
En nu...

(met dank aan Han

Zo, het is nu niet meer de langste thread zonder foto Maturin, het is er nu eentje met de langste intro

Comment