Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotorealistisch Portrettekenen in Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotorealistisch Portrettekenen in Photoshop

    Oorspronkelijk geplaatst door Nomercy Bekijk bericht
    Ik denk dat er toch een beetje een misverstand is ontstaan, ik weet maar al te goed dat ik niet opeens prachtige portretten kan gaan maken, ik ben deze post gewoon gestart omdat ik de tutorial niet kon volgen en omdat ik dacht dat ik iets verkeerds deed. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om me dagelijks te gaan bezighouden met portrettekenen. Zoals gezegd kan ik helemaal niet tekenen...

    Ik wou gewoon eens proberen om die tutorial te volgen, als ze je elk lijntje voordoen moet dat normaal gezien wel lukken, vandaar...

    Ik ga mij eens een boek aanschaffen over photoshop denk ik. Ik dacht aan photoshop voor dummies, of classroom in a book...
    Ik weet niet wat je ervaringen zijn met boeken.. maar ik zie niet in hoe je een computer programma via een boek kan leren.. I kraad aan via youtube filmpjes te bekijken en een beginner tutorial DVD te kopen ofzo. Daar ga je meer en sneller uit leren dan uit een boek. (volgens mij)
    poof

    Comment


    • #17
      Re: Fotorealistisch Portrettekenen in Photoshop

      Ben even kijken op de site van maniac, daar staat mooi werk op hoor.
      Klein kodakske

      Comment


      • #18
        Re: Fotorealistisch Portrettekenen in Photoshop

        Heb je een naam van een beginner tutorial dvd? of een gewone tutorial dvd, ondertussen werk ik toch al 2 jaar af en toe met photoshop...

        Ik heb een tijdje een boek geleend van iemand over illustrator, het voordeel daaraan vond ik dat er ook echt uigelegd wordt wat welke functie juist doet, in een tutorial wordt een bepaalde tool meestal maar beperkt gebruikt en wordt gewoon gezegd bij blending modes bijvoorbeeld die instellingen gebruiken. In een degelijk boek staat er wat elke instelling doet, tenminste dat dacht ik toch?

        Comment

        Working...
        X