Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met photoshop cs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met photoshop cs

goede avond,

sedert gisteren heb ik problemen met mijn photoshop-programma...
    telkens als ik het programma opstart,blokkeert het(reageert niet),staat er bij.

ik heb het er al een paar keer her-geïnstalleerd,zonder resultaat.

weet iemand raad?

groeten steve
    nikon D200
    nikkor 70-200 2.8VR
    nikkor 18-70 DX

Re: problemen met photoshop cs

hoi,

In zulk soort gevallen kan er van alles aan de hand zijn. Een screenshot van de foutmelding zou kunnen helpen. Bevriest daarna je hele computer of werkt enkel PS niet.

Heb je eerst gedeïnstalleerd of heb je eroverheen geïnstalleerd. Als je gedeïnstalleerd hebt, hoe heb je het gedaan. Wanneer werkte PS voor het laatst, heb je daarna nog iets anders geïnstalleerd?

Overigens, vaak werkt een systeemherstel naar een datum dat PS nog wel werkte heel vaak in dit soort gevallen. Alleen weet je dan niet wat er de oorzaak van was en zou de fout eventueel terug kunnen komen. Het hoeft nl geen fout in PS te zijn maar kan bv ook een conflict zijn met een ander programma (al dan niet bewust geïnstalleerd).

Gr. X.

P.s. Overigens hoort deze vraag niet in fotobewerking thuis maar in Software

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snelle eddy Bekijk bericht
      goede avond,

sedert gisteren heb ik problemen met mijn photoshop-programma...
      telkens als ik het programma opstart,blokkeert het(reageert niet),staat er bij.

ik heb het er al een paar keer her-geïnstalleerd,zonder resultaat.

weet iemand raad?

groeten steve
      Neem contact op met Adobe ...
      www.fotofolio.be

Comment

sommige online te vinden adobe suites werken nu eenmaal niet goed. Indien dit niet het geval is dan zoals fotofolio zegt.. contact the makers..
        poof

Comment

Working...
        X