Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop CS3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshop CS3

    onlangs heb ik een testversie van Photoshop CS3 gedownload. ik slaag er echter niet in een foto in RAW te openen (krijg steeds een grijs vlak als "foto". kan iemand mij zeggen wat ik precies moet doen om de foto in RAW te openen ?

    Met dank,

    l.moerman@skynet.be

  • #2
    Re: photoshop CS3

    Gebruik 'Raw Therapee'...een van Hongaarse makelij zijnde Raw-converter dat je gratis kan downloaden en gebruiken.Moet niet onderdoen voor de duurdere commerciële converters.
    About RawTherapee is a powerful, cross-platform raw photo processing system, released as Free Software (GPLv3). It is designed for developing raw files from a broad range of digital cameras and targeted at users ranging from enthusiast newcomers who wish to broaden their understanding of how digital imaging works to professional photographers. RawTherapee provides a powerful suite of tools for you to produce amazing photos and showcase your creativity. RawTherapee benefits users who take the time to learn what it can do.
    Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

    Comment


    • #3
      Re: photoshop CS3

      Oorspronkelijk geplaatst door luc moerman Bekijk bericht
      onlangs heb ik een testversie van Photoshop CS3 gedownload. ik slaag er echter niet in een foto in RAW te openen (krijg steeds een grijs vlak als "foto". kan iemand mij zeggen wat ik precies moet doen om de foto in RAW te openen ?

      Met dank,

      l.moerman@skynet.be

      Dat is zeker niet normaal!!
      Normaal is, dat hij RAW files, rechtstreeks in ACR opent, die samen met CS3 auto-geinstalleerd werd!

      Legal version ??


      SF
      00.00 Gone

      Comment


      • #4
        Re: photoshop CS3

        Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht

        Legal version ??


        SF
        Als hij de test versie gedownload heeft veronderstel ik wel dat die legaal is ja
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: photoshop CS3

          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
          Als hij de test versie gedownload heeft veronderstel ik wel dat die legaal is ja
          Waarschijnlijk komt die test versie met een versie van ACR die zijn camera (nog) niet ondersteunt.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: photoshop CS3

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Als hij de test versie gedownload heeft veronderstel ik wel dat die legaal is ja
            Als....
            Zou iemand met een crack dit hier vermelden, neen toch
            Vandaar mijn vraag, anders kunnen we bezig blijven

            SF
            00.00 Gone

            Comment


            • #7
              Re: photoshop CS3

              Misschien eerst hier de plugin ophalen : http://www.adobe.com/products/photoshop/cameraraw.html
              Fuji S5 Pro - glas van Nikon, Sigma, Tamron en Tokina

              Comment

              Working...
              X