Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Weet iemand hoe ik bij CS 2 een copyright teken kan toevoegen als tekstlaag? Zelf vind ik het nergens dus voorlopig maakt ik het nog zelf door een C te typen en daar rond een cirkel te maken.
Thanks
Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Op custom shape tool clicken (boven het pipetje). Dan bovenaan in de menu balk shape picker openen. Het gewenste teken selecteren. De cursor wordt een kruis waarmee je het teken op elke gewenste plaats kan tekenen. Uiteraard kan je ook de kleur kiezen.
Comment