Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met CS2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met CS2

Hallo iedereen,

Ik heb een een probleempje met een foto.
    De foto is genomen met een Olympus µ750.
    Op de originele foto staat een Mercedes C200 CDI met bomen op de achtergrond. Nu, mijn probleem:
    Ik wou de indruk geven een dat het een C 63 AMG is, dus heb ik van een andere foto het voorste stuk op het stuk van de originele foto gezet. Maar ik heb een probleem met de kleur. Ik wil het aangeplakte stuk hetzelfde kleur geven als de rest van de wagen. kan iemand mij precies uitleggen hoe dit in zijn werk gaat?
    Omdat ik nog geen foto's kan posten, kunnen jullie mij contacteren via naertjonathan@hotmail.com
    Alvast dankuwel! Jonathan
    Met vriendelijke groeten
    Jonathan Naert
    www.jnphotographs.com

Re: problemen met CS2

Op digimods vind je naast een antwoord op jouw vraag ook een hele rits tutorials en voorbeelden ter inspiratie.
    Ik heb er ook ooit eens een paar gemaakt en het lijkt makkelijker dan 't is.
    Succes,
    Tom.

Comment

ok, het ziet er een goede site uit, maar ik kan maar niet op die 'photoshop bible" geraken.
      Iedere keer als ik erop klik blokkeert ie.
      Kan iemand mij nog verder helpen??
      Met vriendelijke groeten
      Jonathan Naert
      www.jnphotographs.com

Comment

Er is hier ergens een draadje over het herkleuren van een ferrari, daarin staat alles wat je zoekt. Even de zoekfunctie gebreuken om dit te vinden.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

zet een kopie van de onderste laag bovenop alle andere , en zet deze op overvloeimodus " kleur" , mvg david

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GhostRider0007 Bekijk bericht
            ok, het ziet er een goede site uit, maar ik kan maar niet op die 'photoshop bible" geraken.
            Iedere keer als ik erop klik blokkeert ie.
            Kan iemand mij nog verder helpen??
            pop-up blocker ?

T.

Comment

Working...
            X