Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Elements 6.0 handleiding / cursus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photoshop Elements 6.0 handleiding / cursus

Hallo . Ik (zelf bejaard) geef in verschillende bejaardenhuizen 2 uurtjes per week les in Photoshop CSII . Nu is het verzoek gekomen om les te krijgen in Photoshop Elements 6.0 . Ik heb hierbij echter een engelse pdf handleiding en mijn engels is niet voldoende geschikt om de lessen die ik vanaf begin september ga geven, voor te bereiden. Kan mij iemand de nederlandse (pdf) versie van elements 6.0 beschikbaar stellen..?
    dank je wel

Zjos

Re: Photoshop Elements 6.0 handleiding / cursus

(vervolg) Ik had te vlug weggeklikt , want ik wilde erbij zeggen dat ik de voorbeelden in het engels wel goed kan volgen maar niet de onderwerpen Maken en Delen , die duidelijk in Elements worden aangegeven. Daarin komt bijvoorbeeld voor het maken van een fotoboek en collage en nog veel meer. Alleen daarin ben ik geinteresseerd. Is er iemand die mij daarin vooruit kan helpen ..?
    dank je wel

Zjos

Comment

Comment

Is misschien niet echt wat je zoekt maar hier staan enkele nederlandstalige instructie filmpjes (9)
        ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

groeten
        Flickr

Comment

Working...
        X