Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lightroom

Weet soms iemand hoe je in LIGHTROOM een aanpassing kunt doen op alle (geselecteerde) foto's , tzijn er tamelijk veel, en overal hetzelfde probleem , dus heb te weinig zin om het allemaal één voor één te doen...

Thx
    Last edited by Landr; 17 februari 2008, 08:47. Reden: Een verstrooidheid =)
    Canon EOS 350 D en BG-E3 met Canon EF 18-55 mm f/3.5-5.6;
    Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM; Cullmann flash 34AFa-C digital; Manfrotto 790 B

Re: Lightroom

Toch eens proberen te leren werken met de "zoekfunctie".

hey iedereen, misschien al eens eerder gesteld, :o , maar hoe kan ik in serie 350+ foto's bewerken in photoshop cs1, net zoals bij bd-sizer alles in 1 keer handtekenen etc, zie het echt niet zitten om alles apart te doen, denk wel dat er een soortgelijke bewerking moet zijn zodat ik alle foto's in eens van andere levels kan

Hoi allen, Ik heb een 180 tal foto's staan in een map. Nu is mijn vraag,kan ik via een of andere weg deze gehele map in een keer veranderen,met andere woorden de foto's verkleinen en iedere foto dan ook nog voorzien van mijn copyright en kader?iemand die hier een programma voor kent, ikzelf heb nu photoshop CS maar werk er

Zoek zelf maar eens verder.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik krijg niet echt een "bevredigend" antwoord.. het gaat allemaal over photoshop, niet over lightroom..
      Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM; Cullmann flash 34AFa-C digital; Manfrotto 790 B

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Landr Bekijk bericht
        Ik krijg niet echt een "bevredigend" antwoord.. het gaat allemaal over photoshop, niet over lightroom..
        ......maar dat vraag je toch ook in je openingstopic.
        De titel die je meegeeft is Lightroom, maar je vraagt naar Photoshop. Dus effe duidelijk worden en dan zal er wel iemand je kunnen helpen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Euh, rechtsklikken op de foto van waar je je wijzigingen wil kopiëren, kies onder develop settings > copy settings (vink aan wat je nodig hebt). Selecteer dan alle foto's waarop je deze settings wil toepassen - Paste settings en klaar.
          Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
          Mijn foto's
          Mijn blogje

Comment

In LightRoom moet je maar eens op zoek gaan naar de "sync" button...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
              ......maar dat vraag je toch ook in je openingstopic.
              De titel die je meegeeft is Lightroom, maar je vraagt naar Photoshop. Dus effe duidelijk worden en dan zal er wel iemand je kunnen helpen.
              Bedankt Jan.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Sorry , dat was niet mijn bedoeling , heb het ondertussen aangepast , Bedankt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                  In LightRoom moet je maar eens op zoek gaan naar de "sync" button...
                  Die knop heet "Sync Settings" om juist te zijn
                  1 foto selecteren, bewerkingen uitvoeren, shift indrukken, andere foto's selecteren, op "sync settings" klikken, done!

Comment

Working...
                  X