Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zons ondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zons ondergang

ooit heb ik eens deze mislukte foto gemaakt.

en ben er nu eens gaan spelen in photoshop en dit kwam er uit

is het wat of kan het gewoon de vuilbak in?
    Flickr

Re: zons ondergang

niemand de een reactie heeft
    Flickr

Comment

Een mislukte foto blijft meestal een mislukte foto, zelfs na bewerking. In de opname moet je foto eigenlijk gemaakt worden, en photoshop dient om achteraf wat te finetunen. Tenzij je natuurlijk een serieuze fotobewerking wil doen met verschillende texturen erin, delen van andere foto's, maar zelfs dan moet je van goed basismateriaal vertrekken.

In jouw fotobewerking zie ik dat de boom en de ondergrond bijna een zwarte vlek geworden zijn, de zon een uitgebrande witte bol.
      De kleuren zijn inderdaad iets aantrekkelijker geworden, maar daar houdt het voor mij dan ook op.

Gewoon deleten en de opname over doen en proberen te leren uit de fouten die je maakte bij deze opname.

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Een mislukte foto blijft meestal een mislukte foto, zelfs na bewerking. In de opname moet je foto eigenlijk gemaakt worden, en photoshop dient om achteraf wat te finetunen. Tenzij je natuurlijk een serieuze fotobewerking wil doen met verschillende texturen erin, delen van andere foto's, maar zelfs dan moet je van goed basismateriaal vertrekken.

In jouw fotobewerking zie ik dat de boom en de ondergrond bijna een zwarte vlek geworden zijn, de zon een uitgebrande witte bol.
        De kleuren zijn inderdaad iets aantrekkelijker geworden, maar daar houdt het voor mij dan ook op.

Gewoon deleten en de opname over doen en proberen te leren uit de fouten die je maakte bij deze opname.

Mvg,
        dat weet ik, het was ook maar een probeersel om te kijken hoeveel er nog uit zo'n foto valt te halen

maar het besef is er nou wel weer dat ik eens wat vaker foto's weg moet gooien die mislukt zijn.
        Flickr

Comment

Working...
        X