Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pain [niet voor gevoelige kijkers]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pain [niet voor gevoelige kijkers]

Waar de inspiratie vandaan kwam weet ik niet, maar 't is een sombere geworden :

Gegroet,

Tom.
    Last edited by trbt555; 16 juni 2007, 22:53.

Re: Pain [niet voor gevoelige kijkers]

Een mooie ook.

Doet me een beetje denken aan Sin City.

Dave
    pixelpusher

Comment

De bewerking is wel mooi

Echter ik weet niet waar het vandaan komt. De laatste weken zie ik hier regelmatig van dergelijke foto's voorbij komen :

mensen die zich ophangen, mensen waarbij een stuk vlees uitgesneden wordt, mensen die zich doodschieten, mensen die zich voor de trein werpen. Persoonlijk heb ik hier allemaal niet zo veel mee
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

het straalt het gevoel uit .

rebelle

Comment

Mmmm, straf
          (hummed het liedje van *M*A*S*H* )
          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
          MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
            Waar de inspiratie vandaan kwam weet ik niet, maar 't is een sombere geworden :

Gegroet,

Tom.
            zonder dit soort beelden zou de wereld er beter uit zien
            Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

Comment

Amai Tom en het moet nog beginnnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skinny_53 Bekijk bericht
                Amai Tom en het moet nog beginnnen
                Hehe, gij weet precie meer hé ?

Ik wil toch even mijn mening kwijt aan alle wereldverbeteraars.
                Net zoals er naast zondagmiddagfilms, romantische comedies, drama's, thrillers, natuurdocumentaires, reality-soaps, sport reportages ook horrorfilms bestaan, is er naast de overvloed aan overigens mooie beelden van modellen, architectuur, vlinders, sprinkhanen etc.. ook ruimte voor dit soort beelden die, in tegenstelling tot veel beeldmateriaal dat ik zie passeren WEL een emotie of een verhaal weergeeft.
                Na een blik op mijn portfolio bleek dat ook ik niks anders dan telkens weer gewoon een mooie foto produceerde. Geen emotie, geen verhaal.

Zelfmoord is naast kanker en het verkeer een van de de belangrijkste doodsoorzaken in ons land, dus sta mij aub toe iemands wanhoop op mijn creatieve manier uit te beelden.

En als je het programma niet leuk vindt, zap dan naar een ander kanaal.

Diegenen die wel willen weten hoe het verhaal afloopt kunnen hier terecht.

Tom.

Comment

Inderdaad, we zien elkaar wel meer in de nabije toekomst !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
                    Ik wil toch even mijn mening kwijt aan alle wereldverbeteraars.
                    Net zoals er naast zondagmiddagfilms, romantische comedies, drama's, thrillers, natuurdocumentaires, reality-soaps, sport reportages ook horrorfilms bestaan, is er naast de overvloed aan overigens mooie beelden van modellen, architectuur, vlinders, sprinkhanen etc.. ook ruimte voor dit soort beelden die, in tegenstelling tot veel beeldmateriaal dat ik zie passeren WEL een emotie of een verhaal weergeeft.
                    Na een blik op mijn portfolio bleek dat ook ik niks anders dan telkens weer gewoon een mooie foto produceerde. Geen emotie, geen verhaal.

Zelfmoord is naast kanker en het verkeer een van de de belangrijkste doodsoorzaken in ons land, dus sta mij aub toe iemands wanhoop op mijn creatieve manier uit te beelden.

En als je het programma niet leuk vindt, zap dan naar een ander kanaal.
                    Yesssssss!
                    Alhoewel ik nu niet meteen kapot ben van de foto, sta ik verder voor 10.000% achter deze uitleg.
                    Ik hoop echt dat je verder blijft zoeken naar beelden met een verhaal. Dat is inderdaad stukken boeiender (maar ook moeilijker) dan het zoveelste "mooie plaatje."

Comment

Wat een mega bewerking!

Echt prachtig hoor!
                      Ik moet ook eens dringend terug beginnen met zulke zaken.
                      Mvg,
                      Johan

Comment

Je kunt tevreden zijn, want je foto lokt controverse uit. Als een foto een stevige discussie tot gevolg heeft, is ie meer dan geslaagd.

Ik vind hem beregoed.
                        ______
                        www.vue.photo

Comment

uitleg aanvaard maar heb wel enkele bedenkingen qua realisme van uitbeelding:
                          1. is knarsetanden een specifiek gedrag bij zelfmoord?
                          2. zelfde opmerking voor open ogen.

Buiten deze muggezifterij voor mij wel een met zorg bewerkte afbeelding.

Henri
                          lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                            uitleg aanvaard maar heb wel enkele bedenkingen qua realisme van uitbeelding:
                            1. is knarsetanden een specifiek gedrag bij zelfmoord?
                            2. zelfde opmerking voor open ogen.

Buiten deze muggezifterij voor mij wel een met zorg bewerkte afbeelding.

Henri
                            Ja kijk muggezifterij maar misschien hebt ge ni door dat meneer in de foto er een eind aan wil maken maar het niet kan?

Nooit The Deer Hunter gezien?
                            pixelpusher

Comment

Je brengt me op ideeën met je foto Tom...neenee, 'k ga nog geen zelfmoord plegen; andere ideeën, fotografisch gezien dan.

ciao, gauloise

Comment

Working...
                              X