Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik mis wat scherpte, en vooral bij de 2 rechtse zijn de uitsnijdingen
onderaan niet perfect.
Niet bij iedereen zal dit opvallen of belangrijk zijn.
Het nabootsen van de lampen ??? heb ik wat moeite mee.
Hoeveel ervaring heeft ze ? als beginneling is het zeker niet slecht !!
gevorderd ???
het heeft zeker iets !
Ik mis wat scherpte, en vooral bij de 2 rechtse zijn de uitsnijdingen
onderaan niet perfect.
Niet bij iedereen zal dit opvallen of belangrijk zijn.
Het nabootsen van de lampen ??? heb ik wat moeite mee.
Hoeveel ervaring heeft ze ? als beginneling is het zeker niet slecht !!
gevorderd ???
het heeft zeker iets !
Johan
Voila, 't is al gezegd!
Het zijn vooral die lichtjes die storend werken? dus die zou ik er af gooien.
Al bij al mag 'de vrouw' zeker verder doen!
Zeker niet slecht gedaan, leuk idee.
De lampjes, daar valt over te praten, ik zou ze ook weglaten, het is nu alsof overdag de lampjes aan staan.
Verder denk ik dat de foto beter word als ze de 2 linkse poses doorzet in de 2 rechtse poses.
Dan bedoel ik dat je de afstand tot model hetzelfde houdt, het is wat onnatuurlijk als de 2 rechtse groter zijn.
Zeer knappe bewerking!
Ik vind het ook wel spijtig dat de 2 rechtse foto's niet in verhouding zijn tot de 2 linkse wat betreft modelgrootte. Ook spijtig van het foutje in de straatklinkers onder de 3de foto, foutje bij het klonen? Of een slechte "klinkerlegger"?
Comment