Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Alleen vind ik het spijtig dat je de reflectie uit het water hebt weg gehaald!
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Alleen vind ik het spijtig dat je de reflectie uit het water hebt weg gehaald!
Inderdaad, 'verplicht' weggehaald.
Omdat alle zwemmers naar elkaar toegeschoven zijn, was dit ook zichtbaar in de weerspiegeling van het water. Dus alle reflectie moest ik uit het water verwijderen (wat op zich al niet simpel is, omdat je telkens tegen dat tegelpatroon van de bodem stuit).
De reflectie van de opstapjes heb ik terug gereconstrueerd, de zwemmers zélf niet.
Er een nieuwe reflectie inlassen zou inderdaad een optie geweest zijn, maar omdat onderaan toch tekst, een banner of derg. kwam, heb ik het achterwege (mogen) laten. Lucky me.
Die onderste foto heb je toch niet gemaakt uit de bovenste?
Toch wel!
Als je er goed op let zie je o.a. dat de eerste en de derde persoon dezelfde zijn. Alleen heb ik de derde ierts meer laten voorover buigen, en is ook de uitdrukking op gezicht (vooral mond) veranderd.
Je zou eens 30 uur achter mijn rug moeten meekijken.
Ik geloof je op je woord, een topprestatie van jewelste moet ik zeggen
Graag zou ik willen weten hoe jij de volgende zaken dan gefikst hebt, hoeft niet in details maar in grote lijnen:
De man op startblok 3 bv, die heeft zijn rechterarm naar beneden gebogen en op de bewerkte naar boven, tevens zie je meer gezicht van hem en de onderste rand van zijn zwembroek.
Zo zijn er tal van details die ik niet kan begrijpen over de hele foto genomen.
Je kan zijn gezicht er toch niet bijclonen als je maar één foto hebt?
Je kan zijn gezicht er toch niet bijclonen als je maar één foto hebt?
Dan ken je Maniac niet, wat die allemaal uit zijn tekenpen tovert
Schitterende bewerking
Reflectie van opstapje 8 is wel terug veel feller dan die van 7, 6 , ...
Of anders gezegd : opstapje nr 5,6,7 hebben geen reflectie in het water en nr 8 plots wel ...
Kan dit in de realiteit ook zo ?
Last edited by filipo; 6 mei 2007, 17:41.
Reden: anders gezegd...
Comment