Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

analoge kader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• analoge kader

Dit is waarschijnlijk een veelgestelde vraag, (voor sommige mms een te veel gestelde vraag) maar toch heb ik me overal zot gezocht naar een kader die me aanstaat. Eigelijk stelt het kader rond de foto die ik zoek niet veel voor, het is een zwart kader, zoals je vroeger de fotos in zwart wit liet ontwikkelen. soms kon je zelf nog een stukje van het negatief mee ontwikkelen. Kan er iemand mij AUB helpen om, of iemand die weet waar ik zo een standaart kader kan vinden op het net ?

Groeten Que Pasa?

Re: analoge kader

LANG LEVE BELGIUM DIGITAL !! Na wat terug te gaan in de tijd bij fotobewerking en wat oude topic te lezen, heb ik het gevonden !!

Bij deze danku BD !!

Comment

en hoe moet het nu, of op welke datum kan ik het juist vinden?

Comment

wel, kheb dus paar techniekjes ontdekt !! Eerst kan je gewoon paar oude fotos inscannen, zadanig dat je paar verschillende hebt, op internet op zoek gaan naar sloppy borders, en ze wat aanpassen naar jou smaak. Of een site waar er paar voorgemaakt staan, en dan terug aanpassen naar jou smaak.

atncentral.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, atncentral.com has it all. We hope you find what you are searching for!

Moest er iemand de ultieme gevonden hebben, laat die maar komen !!

Groeten Que Pasa?

Comment

Working...
        X