Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
grappig: onderaan de galerij staan twee toto's met telkens twee schapen.
Ik vraag me af in hoeverre deze er achteraf in geplaatst zijn
Ik kan me natuurlijk enorm vergissen maar ik ga morgen ofzo toch eens even checken of er verschil is als je het ene paar schapen flipt en over de andere legt op 50%
...of misschien ben ik gewoon gefrustreerd over het talent en prachtig cinematografisch natuurlijk licht van die fotografen... dat ik dan niet heb.
Het resultaat mag er zeker wezen, hoewel bij overdaad komt het wat kitsherig over.
Op enkele beelden staan de kinderen aan de rand, of in het oerwoud, viool te spelen
Ben reeds meerdere malen in die streken geweest en zag NOOIT een kind spontaan in het bos zijn vioolles oefenen.
Zeker sommige beelden sterk in scene gezet, eventueel met bijgezet licht, en andere accessoires.
Gewaardeerd. Het is een stijl die hij gekozen heeft en goed onder de knie heeft, en er zullen wel liefhebbers voor zijn.
Freeze the Ocean of Motion !Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Volgens mij werkt hij met 2 of vershillende lagen waarop kleuren worden geplaatst en dan op een of andere manier de "blending" van de lagen aanpassen.
Je moet maar eens experimenteren met een "ajustment layer"-- "gradient", dan de blending mode aanpassen, het resultaat is soms verassend.
Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.
Het feit dat die mens zoveel aandacht krijgt, bewijst enkel en alleen zijn genialiteit. De beelden (let op de woordkeuze, foto's noem ik dit niet), zijn gewoon subliem en of dat nu PS is, of niet, of merged foto's of niet, dat kan mij eigenlijk weinig schelen, evenals het feit waarom hij er zo mysterieus over doet. Je zal vast niet de eerste zijn die daar naar vraagt, misschien is hij het gewoon beu om daar uitleg over te geven of is hij gewoon geen spraakwaterval. Verder moet je toch niet zoeken achter die beelden?
Comment