Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiatorBekijk bericht
Welk merk is aangewezen?
Wacom
hangt er vanaf of je een gewoon, groot scherm of een 2de monitor hebt maar normaal is een A4 prima (een A5 is krap om op een grote monitor vb. 24" te werken), als je een grote monitor en 2de scherm hebt is een A3 aangeraden
Ze verkochten vorige week in de aldi tekentabletten van Wacom (A4-formaat) aan 28e, wat goedkoop is.
Mss kan je nog proberen om één vast te krijgen ergens?
Maar werkt wel OK met de breedbeeld 20" monitor, je kan aangeven of de verhoudingen van het scherm over het volledige werkvlak dient verdeeld te worden, of dat de verhoudingen van het scherm behouden moeten blijven.
Ik heb een tekentablet van het merk 'Wacom', type 'Ituos 3'.
Ik werk met een beeldscherm van 24 inch.
En ik heb Windows vista (voor het geval dat afgevraagd wordt)
Het werkt perfect. Ik ben er heel tevreden over. Het is ff wennen maar ik zou niet anders meer willen.
Comment