Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotopresentatielayout

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fotopresentatielayout

Yep

Ik vind em mooi zo: simpel, strak en stijlvol
    Bij deze foto past ie heel goed, maar de vraag is alleen of ie gaat passen bij al je foto's (maar denk het wel hoor!)

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
      Bij deze foto past ie heel goed, maar de vraag is alleen of ie gaat passen bij al je foto's (maar denk het wel hoor!)
      Daar is voor gezorgd tijdens de opmaak. Ik maakte m'n lagen zo op zodat de zijstrook een aparte laag vormt en ik zo makkelijk z'n kleur kan wijzigen volgens de foto die hij dient te presenteren

Mvg,

Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Vinden jullie dit nu beter dan de eerste en de tweede? Of is het nog niet echt wat het zou moeten zijn...?
        'T is simpel/sober maar wel mooi...
        Past idd wel bij deze foto.
        Het enigste wat ik nog zou doen, is de tekst een klein beetje hoger plaatsen zodat het niet zo tegen de onderkant plakt. Ik vind hem net iets te laag staan, maarja dat vind ik natuurlijk

Je kan eventueel ook nog eens experimententeren met wat andere lettertypes, zoals bv die van je 1 presentatie layout.
        Misschien voegt dit nog wel een extratje toe
        nikon D40 + nikkor 18-55mm + sigma 50-150mm f2.8 + SB-600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Dus, een foto in een presentatiekader met daarop wat reclame voor Dash, Tampax en McCain zal dus ook niet mogen...?
          Mvg,
          Je kunt toch ook af en toe eens een produktfoto ertussen plaatsen.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maart'n
            Het enigste wat ik nog zou doen, is de tekst een klein beetje hoger plaatsen zodat het niet zo tegen de onderkant plakt. Ik vind hem net iets te laag staan
            ... mee eens ... kzou de tekst ook niet (toch niet bij dit beeld) in het zwart zetten ... iets subtieler & minder afleidend van het beeld dat IMHO toch primeert ... mensen gaan beter iets onthouden als ze er een beetje moeite moeten voor doen ... as I speak for myself ... for others to choose to hear ... not to agree neccesarely ...
            Scotty... beam me up !!!

Comment

Hoe heb je die bengel slapend in je lightbox gekregen??????

nee hoor, die onderste, soberste is idd de beste, tekst idd iets hoger

Comment

Working...
              X