Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag voor PS-freaks!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vraag voor PS-freaks!

Oorspronkelijk geplaatst door stebentje Bekijk bericht
    Ik gebruik ook Macromedia Fireworks, en dit zonder problemen, de gom, clone,... alles werkt zoals behoren daar. Trouwens, ik weet echt wel hoe een gom te gebruiken, dus alles staat correct op 100% maar helaas in PS zonder resultaat.

Al de processen die niet nodig zijn eventjes beindigd maar zonder resultaat, ik snap het echt niet...
    Aangezien het toch om een legale versie gaat, waarom bel je dan gewoon even niet naar Adobe zelf..? Hun telefoonnummer vind je hier

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Aangezien het toch om een legale versie gaat, waarom bel je dan gewoon even niet naar Adobe zelf..? Hun telefoonnummer vind je hier

Mvg,
      Doen...

en ev de 9.02 er eens opzetten...
      -=- Light is the key...

Comment

Staat de gom links in de bovenbalk op achtergrondgummetje.
        zie het pijltje daarbij.

Comment

ik denk dat je alles weer in zijn begin instellingen moet terug zetten ik heb dit probleem ook gehad dan had je inplaats van een rondje bij gommen een stip

contr schift A dacht ik dat dat het was maar zal vanavond even kijken wat het precies is je kunt zelf proberen via help maar het is heel moeilijk te vinden

gr

monique

Comment

Instellingen van Photoshop in laten stellen naar standaardinstellingen:
            - sluit Photoshop af indien actief
            - Start Photoshop EN
            - druk tijdens het opstarten van Photoshop: Ctrl+Shift+Alt (rechter)
            - Delete the Adobe Settings File -> Yes

Hoop dat dit helpt.
            Last edited by P*U*L*S*E*; 2 oktober 2006, 20:26.

Comment

Stelt het probleem zich enkel bij deze foto (plaats dan eens een linkje naar die foto), of heb je het bij alle foto's EN nieuwe documenten in PS?
              Fuji FinePix S100fs

Comment

Uhm, ik weet niet of het probleem inmiddels is opgelost maar ik zie op de screenshot in het layerspalet "layer 0 "staan ipv "background"

Wanneer ik een foto open dan staat daar "background".
                Ik maak dan een kopie van die foto en doe daar de bewerkingen op.
                Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
                  Uhm, ik weet niet of het probleem inmiddels is opgelost maar ik zie op de screenshot in het layerspalet "layer 0 "staan ipv "background"

Wanneer ik een foto open dan staat daar "background".
                  Ik maak dan een kopie van die foto en doe daar de bewerkingen op.
                  De background (die onbewerkbaar is) verandert in een layer (0) zodra je deze unlocked om te kunnen bewerken.

Maar dat mag verder niet uitmaken voor het probleem dat zich hier voordoet volgens mij.

Gr. X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P*U*L*S*E* Bekijk bericht
                    Instellingen van Photoshop in laten stellen naar standaardinstellingen:
                    - sluit Photoshop af indien actief
                    - Start Photoshop EN
                    - druk tijdens het opstarten van Photoshop: Ctrl+Shift+Alt (rechter)
                    - Delete the Adobe Settings File -> Yes

Hoop dat dit helpt.
                    Gij kunt wel eens den hoofdvogel geschoten hebben

Een herinstallatie van Photoshop heeft anders niet veel zin, die Adobe Setting file wordt immers behouden

Ik duim alvast mee
                    flickr

Comment

Working...
                    X