Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: goed boek PS, liefst download

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: goed boek PS, liefst download

Hoi allemaal,

Ik ben begonnen om wat te experimenteren met Photoshop.
    Ik heb hier een tijdje geleden een link gezien naar een PDF file met een handleiding (was wel 6.0 maar ja). Echter, ik heb al bijna een uur zitten zoeken maar noppes....

Weet iemand een goede manual online staan?
    Engels geen probleem.

Of weet iemand een goed boek te koop over PS dat echt gericht is op bewerken van foto's. Ik heb in het verleden al zoveel boeken gekocht en voor je het weet zijn ze oud en eigenlijk kijk je er meestal erg weinig in. Daarom zoek ik dus een download of een boek wat echt bewezen goed is.

Thanks...
    Pedro

============
    Nikon D70
    ============

Toch nog gevonden.... echter vraag voor een specifiek boek fotobewerking in PS blijft bestaan.
    Pedro

============
    Nikon D70
    ============

Comment

als je niet vies bent van wat engels, kan je 'photoshop 7 studio techniques' kopen. het is 1 vd zeer vele photoshop-boeken die ik al kocht, en zonder twijfel het beste boek van de stapel. ik vind dat blijkbaar niet alleen, lees er de commentaar op amazon maar eens op na

Comment

dus, na het programma nu ook het boek downloaden...
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Inderdaad Tom, al gaf ik ook aan dat ik een goed boek wilde KOPEN.
          Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten (mag dat nog gezegd worden met de Euro...) maar wil toch eerst wat ervaring opdoen voordat ik een zo duur programma ga kopen puur en alleen voor mijn hobby.

Gebruik al jaren Adobe Premiere als geregistreerd gebruiker in mijn videostudio... ook daarmee was ik begonnen met een download, ben nu jaren verder een fervent gebruiker.

Just for information
          Pedro

============
          Nikon D70
          ============

Comment

ah, oké, kwam zo niet over.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

@ackerp ALs je premiere gebruikt heb je recht op een fixe korting bij het kopen van Photoshop (als ik me niet vergis) Veel software producenten doen dit, dus ik zou nog even na zoeken of je niet gerechtigd bent voor een korting.

Wat je ook kunt doen is op een computer beurs Photoshop 5 te pakken zien te krijgen en dan upgraden naar PS 6 of 7 voor maar iets van 147$ scheelt toch een aardige bom duiten.

Voor boeken of iets dergelijks zou ik op kazaa of Emule (edonkey) eens een zoekopdracht proberen met de naam Photoshop erin je komt daardoor altijd wel wat intressante dingen tegen.

Groeten
              Leo

Comment

Bedankt Leo, dat zal ik eens uitzoeken.
                Heb tenslotte al genoeg betaald voor Premiere dus een goede korting zou wel mooi zijn.

Pedro

============
                Nikon D70
                ============

Comment

Working...
                X