Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macroke

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• macroke

Wat gespeeld met layers (eindelijk een beetje gelukt zoals ik het wilde) een nieuwe achtergrond aangebracht, kleuren wat aangepast en een filterke erop. Dit was het resultaat van een oefening, om PS wat onder de knie te krijgen. Ik wilde van een macro-foto een fine-art-foto maken.
    Ik ben van het resultaat wel tevreden en vooral van wat ik leerde, maar wat vinden jullie ervan ?

Gaaf, mooi gedaan. Onder aan mist de sleutel wat scherpte, maar daarom niet getreurd .

Groeten,
    Ronald
    http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Nu weet ik waar ik mijn tang vergeten ben da is toch straf he laten liggen na een herstelling en dan nemen ze er nog foto's van op de koop toe
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Originally posted by Loodgieterke
        Nu weet ik waar ik mijn tang vergeten ben da is toch straf he laten liggen na een herstelling en dan nemen ze er nog foto's van op de koop toe
        't is een goei gerief loodgieterke maar ge had ook een paar dichtingskes of kemp mogen achterlaten om tussen mijn lens en filter te steken...moet ik minder PS-en

Comment

Originally posted by maturin
          Gaaf, mooi gedaan. Onder aan mist de sleutel wat scherpte, maar daarom niet getreurd .

Merci Maturin

Comment

Heel leuk idee Sonyke, een mooie kunst art foto.
            Lijkt mij een mooie foto om groot aan de wand te hebben in een modern interieur.
            Jammer is dat de bek van de tang er net niet helemaal opstaat en de scherpte iets weg loopt.
            Maar een heel goed idee en je kan van de tang nu nog een nieuwe foto maken voordat Loodgieterke hem weer bij je ophaalt
            "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
            Member of Han Fan Clan
            Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Ik wordt wel een beetje "high" als ik er lang naar kijk...

Comment

Bedankt HV mooi commentaar, en dat van een "echte" bewerker !

Comment

Originally posted by teddy-bear
                  Ik wordt wel een beetje "high" als ik er lang naar kijk...
                  Ja maar, zooooooooooo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggggg moet ge daar nu ook weer niet naar kijken hé, dat wil ik je niet aan doen

Comment

Working...
                  X