Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
jullie zijn weer goed op dreef ...
zitten weer een paar erg mooie werkjes tussen, de wereldbol en de benneton colors zijn momenteel mijn favorieten
en deze battle bewijst toch ook een beetje dat het geen top-foto moet zijn om je er mee te amuzeren.... we doen het tenslotte voor de lol en er staat geen gouden kalf op het spel hé
laat de creativiteit maar zegeveren....
groetjes, Nina
Nee, niet te lui. Maar ik zou niet weten hoe er aan te beginnen!
Gewoon uitknippen met de lasso tool op een transparante achtergrond en dan tussen de twee lagen plaatsen. Indien het twee lagen (gras en vreemd beest) zijn toch
Dat hoeft ook niet... er is niks moeilijk aan deze bewerking. Enkel uitgeknipt met pen-tool, en dan wat maskerlagen gebruikt en de laageigenschappen van de 'lijntjes' op screen gezet. Ik hou meer van simpele eenvoudige dingen. Ik kon hier niks spectaculairs mee, dan liever iets eenvoudig dat er wel goed uitziet dan iets met veel lagen dat maar rommelig en onafgewerkt is... dat is wat ik vind...
Dat hoeft ook niet... er is niks moeilijk aan deze bewerking. Enkel uitgeknipt met pen-tool, en dan wat maskerlagen gebruikt en de laageigenschappen van de 'lijntjes' op screen gezet. Ik hou meer van simpele eenvoudige dingen. Ik kon hier niks spectaculairs mee, dan liever iets eenvoudig dat er wel goed uitziet dan iets met veel lagen dat maar rommelig en onafgewerkt is... dat is wat ik vind...
't is en blijft voor de lol natuurlijk.
Het komt natuurlijk wel hard aan als iemand je ongezouten zegt dat uw werk hem niets doet... maar zoals uw nick zegt "Keep Your Mind Open" daarmee bedoel ik dat je geen excuses hoeft te zoeken omdat iemand anders uw werk niet smaakt...
Ik vind uwe skull anders wel heel geslaagd. Misschien nog een of ander afleiding aan de rechter kant en het zou prefect zijn denk ik ...
[Canon 350D] [EF-S 18-55|Kit] [Sigma 28-200mm ASP IF]
Het komt natuurlijk wel hard aan als iemand je ongezouten zegt dat uw werk hem niets doet... maar zoals uw nick zegt "Keep Your Mind Open" daarmee bedoel ik dat je geen excuses hoeft te zoeken omdat iemand anders uw werk niet smaakt...
Ik vind uwe skull anders wel heel geslaagd. Misschien nog een of ander afleiding aan de rechter kant en het zou prefect zijn denk ik ...
Ik wil er niet mee zeggen dat ik hem niet goed vind, of niet goed bewerkt. Maar gewoon het onderwerp spreekt me niet aan.
Net voordat ik hem als eerste zag hoorde ik dat iemand was overleden aan kanker, en dan ligt zo'n doodskop wat gevoeliger, want ik associeer het met de dood.
En ik hoop dat openminded het niet te persoonlijk neemt (ik wil je niet persoonlijk mee aanvallen of kwetsen of wat dan ook), en als ik de volgende bewerking van je ziet, ik weet nog niet wat. Dan kan ik het goed de moooiste bewerking van allemaal vinden. Je site ziet er in ieders geval goed uit.
Hopelijk word mn reactie nu wat beter opgepakt.
Comment