Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FB battle] juli

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [FB battle] juli

laten we het simpel houden

The ugly one and the beautiful one

Last edited by Reus; 9 juli 2006, 13:32.
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Comment

jullie zijn weer goed op dreef ...
      zitten weer een paar erg mooie werkjes tussen, de wereldbol en de benneton colors zijn momenteel mijn favorieten
      en deze battle bewijst toch ook een beetje dat het geen top-foto moet zijn om je er mee te amuzeren.... we doen het tenslotte voor de lol en er staat geen gouden kalf op het spel hé
      laat de creativiteit maar zegeveren....
      groetjes, Nina
      trotse eigenaar van een fuji S602Z
      Member of the Han Fan Clan
      http://ninasgallery.fotopic.net
      http://ninas--tutorials.fotopic.net

Comment

Een tweede inzending, meer een grapje.

De eeuwenoude strijd over 'wie was er eerst? Kip of ei?' verwerkt tot een ouderwetse boksaffiche.
        :: Less Concerned About Fitting Into This World... ::

Comment

Comment

Waarom die twee soorten gras Maniac? Te lui om dat ook uit te knippen misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
              Waarom die twee soorten gras Maniac? Te lui om dat ook uit te knippen misschien?
              Nee, niet te lui. Maar ik zou niet weten hoe er aan te beginnen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac
                Nee, niet te lui. Maar ik zou niet weten hoe er aan te beginnen!
                Gewoon uitknippen met de lasso tool op een transparante achtergrond en dan tussen de twee lagen plaatsen. Indien het twee lagen (gras en vreemd beest) zijn toch

Comment

Maniac,

Grappig gevonden, die plaat tegen zijn poten en dan ook nog die "out of bounds" daarin verwerkt

Chris

Comment

Is eens iets anders...
                    http://www.openminded92.be
                    Kodak Easyshare DX7590

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Openminded
                      Is eens iets anders...
                      Het is wel iets anders, maar ik ben er niet zo kapot van.

Comment

Dat hoeft ook niet... er is niks moeilijk aan deze bewerking. Enkel uitgeknipt met pen-tool, en dan wat maskerlagen gebruikt en de laageigenschappen van de 'lijntjes' op screen gezet. Ik hou meer van simpele eenvoudige dingen. Ik kon hier niks spectaculairs mee, dan liever iets eenvoudig dat er wel goed uitziet dan iets met veel lagen dat maar rommelig en onafgewerkt is... dat is wat ik vind...

't is en blijft voor de lol natuurlijk.
                        http://www.openminded92.be
                        Kodak Easyshare DX7590

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv
                          Het is wel iets anders, maar ik ben er niet zo kapot van.
                          Die skull anders wel.

Comment

Egg's in Space

Heb me ook eens laten gaan

Hope you'll like it...
                            [Canon 350D] [EF-S 18-55|Kit] [Sigma 28-200mm ASP IF]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Openminded
                              Dat hoeft ook niet... er is niks moeilijk aan deze bewerking. Enkel uitgeknipt met pen-tool, en dan wat maskerlagen gebruikt en de laageigenschappen van de 'lijntjes' op screen gezet. Ik hou meer van simpele eenvoudige dingen. Ik kon hier niks spectaculairs mee, dan liever iets eenvoudig dat er wel goed uitziet dan iets met veel lagen dat maar rommelig en onafgewerkt is... dat is wat ik vind...

't is en blijft voor de lol natuurlijk.
                              Het komt natuurlijk wel hard aan als iemand je ongezouten zegt dat uw werk hem niets doet... maar zoals uw nick zegt "Keep Your Mind Open" daarmee bedoel ik dat je geen excuses hoeft te zoeken omdat iemand anders uw werk niet smaakt...
                              Ik vind uwe skull anders wel heel geslaagd. Misschien nog een of ander afleiding aan de rechter kant en het zou prefect zijn denk ik ...
                              [Canon 350D] [EF-S 18-55|Kit] [Sigma 28-200mm ASP IF]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RedArno
                                Het komt natuurlijk wel hard aan als iemand je ongezouten zegt dat uw werk hem niets doet... maar zoals uw nick zegt "Keep Your Mind Open" daarmee bedoel ik dat je geen excuses hoeft te zoeken omdat iemand anders uw werk niet smaakt...
                                Ik vind uwe skull anders wel heel geslaagd. Misschien nog een of ander afleiding aan de rechter kant en het zou prefect zijn denk ik ...
                                Ik wil er niet mee zeggen dat ik hem niet goed vind, of niet goed bewerkt. Maar gewoon het onderwerp spreekt me niet aan.
                                Net voordat ik hem als eerste zag hoorde ik dat iemand was overleden aan kanker, en dan ligt zo'n doodskop wat gevoeliger, want ik associeer het met de dood.
                                En ik hoop dat openminded het niet te persoonlijk neemt (ik wil je niet persoonlijk mee aanvallen of kwetsen of wat dan ook), en als ik de volgende bewerking van je ziet, ik weet nog niet wat. Dan kan ik het goed de moooiste bewerking van allemaal vinden. Je site ziet er in ieders geval goed uit.
                                Hopelijk word mn reactie nu wat beter opgepakt.
                                Last edited by bezoeker; 16 juli 2006, 20:47.

Comment

Working...
                                X