Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewerken achtergrond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bewerken achtergrond

Kan iemand me zeggen hoe ik deze achtergrond het best bewerk met photoshop cs. De auto's en herras afsluiting zijn erg storend (de hele achtergrond dus). Heb al geprobeerd met de stamp tool, doch, ik krijg niet het gewenste resultaat.

Re: bewerken achtergrond

Zelfs de achtergrond wazig maken zal hier niet echt helpen denk ik

Volgens mij bespaar je jezelf veel tijd door deze foto gewoon over te doen op een andere locatie!

My 2 cents...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlado
      Kan iemand me zeggen hoe ik deze achtergrond het best bewerk met photoshop cs. De auto's en herras afsluiting zijn erg storend (de hele achtergrond dus). Heb al geprobeerd met de stamp tool, doch, ik krijg niet het gewenste resultaat.

Dus hond uitsnijden en op een andere achtergrond plakken. Gezien het harde contrast met de rest van de achtergrond zal dit wellicht wel meevallen.
      Probeer anders eens met de magnetische lasso voor een eerste selectie.

Comment

Hond + acc selecteren met magic wand ; dan inverseren en vervolgens gaussian blur. Nog wat bijwerken met healing brush.

Beperkt resultaat gezien klein en gecomprimeerd origineel. Liefs te doen vanaf beter (groter en ongecompresseerd) origineel

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

Laag kopiëren in PS. Hond 'extracten in bovenste laag en lensblur toepassen op onderste laag.
          Beter: volgende keer foto nemen op andere locatie of alleszins met een lager f-getal (1,8 - 2.8), waardoor minder scherptediepte.

Yannick
          Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Zelfs de achtergrond wazig maken zal hier niet echt helpen denk ik

Volgens mij bespaar je jezelf veel tijd door deze foto gewoon over te doen op een andere locatie!

My 2 cents...
            mijn idee !
            fotosite

Comment

Hallo, Bedankt voor de reakties allemaal

Comment

Working...
              X