Kan iemand me zeggen hoe ik deze achtergrond het best bewerk met photoshop cs. De auto's en herras afsluiting zijn erg storend (de hele achtergrond dus). Heb al geprobeerd met de stamp tool, doch, ik krijg niet het gewenste resultaat.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bewerken achtergrond
Collapse
X
-
-
Re: bewerken achtergrond
Oorspronkelijk geplaatst door VladoKan iemand me zeggen hoe ik deze achtergrond het best bewerk met photoshop cs. De auto's en herras afsluiting zijn erg storend (de hele achtergrond dus). Heb al geprobeerd met de stamp tool, doch, ik krijg niet het gewenste resultaat.
Probeer anders eens met de magnetische lasso voor een eerste selectie.
Comment
-
Hond + acc selecteren met magic wand ; dan inverseren en vervolgens gaussian blur. Nog wat bijwerken met healing brush.
Beperkt resultaat gezien klein en gecomprimeerd origineel. Liefs te doen vanaf beter (groter en ongecompresseerd) origineel
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Laag kopiëren in PS. Hond 'extracten in bovenste laag en lensblur toepassen op onderste laag.
Beter: volgende keer foto nemen op andere locatie of alleszins met een lager f-getal (1,8 - 2.8), waardoor minder scherptediepte.
YannickProgrammers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Comment
-
-
Comment