Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Out Of Bounds oefening

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Out Of Bounds oefening

Oorspronkelijk geplaatst door pcfreak
    Daar ik dacht dat hij in deze topic wel op zijn plaats zou staan wil ik hier even mijn eerste out of bounds oefening plaatsen.

Hij zal zeker nog wel niet perfect zijn maar ik vind het toch een leuke bewerking
    We gaan de goede weg op zeker Je mag me dat wagentje wel een dagje verhuren hoor, niet om in te rijden, want ‘k denk dat het iets of wat te snel zal zijn voor mij.
    Groeten,

Paul

Comment

@P@ul: Een 'Out of bounds' moet voor mij de indruk geven dat er ergens een kader staat/hangt en dan de indruk geven dat het onderwerp eruitgesprongen komt.
      Daar hoort dus 'per definitie' een scherpe kader bij, daarom stoort het mij dat de kader zo flou is. Verder zeker niet slecht gedaan.

@pcfreak: Normaal start je een nieuwe topic op voor zoiets en plaats je het niet bij iemand anders zijn topic maar als eerste poging 'out of bounds' zeker niet slecht. Wel vind ik dat je wagentje een rare kleurzweem heeft...
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

@pcfreak: Normaal start je een nieuwe topic op voor zoiets en plaats je het niet bij iemand anders zijn topic
        Het was niet mijn bedoeling om iemand zijn topic te verstoren hierbij is de link naar mijn foto dan ook verwijderd.

Wel vind ik dat je wagentje een rare kleurzweem heeft...
        T'is dan ook een raar kleur dat het "wagentje" heeft het is geen gewoon rood maar f1 rood dwz meer oranje dan rood en moeilijk weer te geven op foto zeker bij bewolkt weer maar in het echt een prachtig kleur.
        Last edited by pcfreak; 21 februari 2006, 20:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcfreak
          T'is dan ook een raar kleur dat het "wagentje" heeft het is geen gewoon rood maar f1 rood dwz meer oranje dan rood en moeilijk weer te geven op foto zeker bij bewolkt weer maar in het echt een prachtig kleur.
          Ik had het ook eerder op de blauwe schijn op de velgen en in de ruiten...
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
            @P@ul: Een 'Out of bounds' moet voor mij de indruk geven dat er ergens een kader staat/hangt en dan de indruk geven dat het onderwerp eruitgesprongen komt.
            Daar hoort dus 'per definitie' een scherpe kader bij, daarom stoort het mij dat de kader zo flou is. Verder zeker niet slecht gedaan.
            Zeker hoor, ik kan dat best begrijpen en ik kan je daar ook wel gelijk in geven.

@ pcfreak: Ik had er geen enkel probleem mee.
            Groeten,

Paul

Comment

Working...
            X