Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Out Of Bounds oefening
Collapse
X
-
-
Re: Out Of Bounds oefening
Mooi gedaan!
Grtz,Fabienne
De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen...BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarliesIk krijg die schaduw nooit goed
Ik heb op de laag van het vliegtuig slagschaduw toegepast met;
Overvloeimodus= vermenigvuldigen
Dekking= 50%
Hoek= 90°
Afstand= 13px
Spreiden= 0%
Grootte= 38%
Voor de laag met het kader = idem maar Dekking op 75%
@ Macroshopper
Inderdaad, deze uitleg heeft me ook op het idee gebracht.Groeten,
Paul
Comment
-
Ben al enkele keren komen kijken en vind het zeker goed gedaan
alleen stoort het me wat dat die kader zo flou isGroetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pcfreakHoe dit vliegtuig zich heeft losgescheurd van zijn achtergrond
Dit is het soort bewerkingen dat ik prachtig vind ik zal ze dan ook eens uitproberen wanneer ik tijd heb ... maar of ze zo goed zal lukken bij mij'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Ik wil jullie de originele opname van waaruit deze bewerking is ontstaat niet onthouden.
@ pcfreak,
Het is nog maar de 2de maal dat ik me aan dergelijke bewerkingen waag en zoals Macroshopper schrijft is het louter oefening en tijd en techniek en wanneer je dat laatste kent, voorbeelden en uitleg staan zo op het net, waarvoor dank aan de mensen die dat met ons delen.
Trouwens mijn 1ste poging staat hier nog ergens op BD.
Groeten,
Paul
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guRuhWaarom is die kader zo "flou"? Vind het resultaat niet zo goed, juist door die kader.
Mss de werkwijze toch niet helemùaal juist gevolgd
De kader heb ik wel bewust flou gemaakt door er een Gaussian blur op toe te passen om zo het vliegtuig los te maken van de achtergrond.
Ik kan je standpunt daarover wel begrijpen en aanvaarden, t is daarom dat we hier op BD de beelden bekijken en onze mening geven hé.Groeten,
Paul
Comment
-
mooie bewerking, vind kader ok
had vroeger ook al zo'n topic gestart http://forum.belgiumdigital.com/show...ghlight=isacat
Comment
-
Comment