Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets of niets?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iets of niets?

De meest natuurlijke schaduw is de originele schaduw! Plaats het originele beeld van de auto als extra laag onder de uitgeknipte auto. De lichtgrijze grond kan je wegwerken door bv. de dodge-tool (lijkt op een zwarte lollie, 7e tool in rechterkolom), je zet de range op 'highlights', en dan kan je de lichtgrijze grond oplichten tot hij wit wordt, terwijl de donkere schaduw blijft staan. Met de stempel kan je de zwarte vlekjes in de schaduw wegwerken, eventueel kan je er nog een blur op toepassen. Succes ermee!

Comment

De meest natuurlijke schaduw is de originele schaduw! Plaats het originele beeld van de auto als extra laag onder de uitgeknipte auto. De lichtgrijze grond kan je wegwerken door bv. de dodge-tool (lijkt op een zwarte lollie, 7e tool in rechterkolom), je zet de range op 'highlights', en dan kan je de lichtgrijze grond oplichten tot hij wit wordt, terwijl de donkere schaduw blijft staan. Met de stempel kan je de zwarte vlekjes in de schaduw wegwerken, eventueel kan je er nog een blur op toepassen. Succes ermee!
      Ik heb eens geprobeerd zoals hierboven beschreven het resultaat kan men hier bekijken ... miljaaar t'is niet makkelijk ze het is zeker nog geen meesterwerk maar ikzelf vind hem toch al beter dan mijn versie van hierboven.

ps: ik heb ook de nummerplaat weggekloond.

En van de éérste foto heb ik nog een andere versie gemaakt met het steigerende paard alleen ipv het volledige schild hier te zien.
      Last edited by pcfreak; 18 februari 2006, 12:35.

Comment

laatste erg geslaagt, mooi subtiel. ge krijgt het onder de knie zeker

Comment

laatste erg geslaagt, mooi subtiel. ge krijgt het onder de knie zeker

Ik begin toch iets te leren denk ik zie hier mijn laatste creatie

Comment

Euhm, ... RESPECT

Alleen vind ik de kleuren van de velgen en de ruiten (en ook de lichten) niet juist. Ben ik hier de enige in?

Trouwens, die met het embleem in is zeer geslaagd
            (Alleen, misschien dat die rode kader toch iets te breed is, anders een mooie keuze!)

Zijn maar muggezifterijen van mij. Knap werk hoor!
            Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcfreak
              Ik begin toch iets te leren denk ik zie hier mijn laatste creatie
              creatief genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door Jdude
              Alleen vind ik de kleuren van de velgen en de ruiten (en ook de lichten) niet juist.
              das door de bewolking denk ik, geen zon geen kleur (genoeg)

Comment

Working...
              X