Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teleconverter AF-S VR 70-200 f/2.8 IF-ED

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: teleconverter AF-S VR 70-200 f/2.8 IF-ED

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
    Moet je zeker doen Frank, hij heeft lekkere koffie
    Ik praat uit ervaring.

Gr kees
    Ik krijg er al zin in! Ik heb een zwak voor lekkere koffie

Comment

Ik heb pas de 2x convertor uitgetest op deze lens bij Foto Konijnenberg, en zoals Kine al zei is het verlies aan scherpte écht minimaal.

Voor foto's tijdens safari's heb je trouwens die 400mm zeker nodig! Die 2 stops verlies vallen wel mee, aangezien de hoeveelheid licht tijdens deze trips overvloedig aanwezig is (overdag dan toch tenminste ).

Have fun en laat-es wat zien als je terug bent!

En ja, Kine heeft inderdaad lekkere koffie

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
      ik heb zowel de Nikkor 1.4 converter als de 2.0 converter, je bent vrij om deze komen uit te proberen, het veel besproken verlies aan scherpte met de 2.0 is ( vind ik persoonlijk ) zwaar overdreven.
      __________________________________________________ ______________

Fuji S3 en een glasbak in de groei
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
        Ik heb pas de 2x convertor uitgetest op deze lens bij Foto Konijnenberg, en zoals Kine al zei is het verlies aan scherpte écht minimaal.

Voor foto's tijdens safari's heb je trouwens die 400mm zeker nodig! Die 2 stops verlies vallen wel mee, aangezien de hoeveelheid licht tijdens deze trips overvloedig aanwezig is (overdag dan toch tenminste ).

Have fun en laat-es wat zien als je terug bent!

En ja, Kine heeft inderdaad lekkere koffie

__________________________________________________ ______________

Fuji S3 en een glasbak in de groei
        Jay, ik meen me te herinneren dat jij geen koffie hebt gedronken??? Was het niet eerder iets uit blik?
        Ik kan al beter een koffieshop ( een Belgische he, geen nederlandse want dat betekent daar iets anders ) openen blijkbaar
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Jay, ik meen me te herinneren dat jij geen koffie hebt gedronken??? Was het niet eerder iets uit blik?
          Ik wist niet dat er ook iets uit blik was, krijg ik dat nu pas te horen

Gr Kees
          Last edited by KvP; 11 september 2006, 16:59.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Kine,

heb beide gehad , dus bij deze:

Kine heeft ook goei bier!!!

Cheers

JayJay

Ik kan al beter een koffieshop ( een Belgische he, geen nederlandse want dat betekent daar iets anders ) openen blijkbaar
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
            X