Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Goh, dan lopen d'er hier wel nog
In ernst : ik ben er zeker van dat nog mensen dat probleem gehad hebben en zullen hebben, daarom verschrikkelijk content van de feedback hier.
Ik had die converters vrij goedkoop op de kop getikt met de bedoeling te gebruiken op 70-200 EX. Je probeert dat natuurlijk dan eens op andere lenzen en kom je tot de vaststelling : dat past hier niet op. 50-500 weggelegd en gaan expirementeren met die 70-200 (zeer goede resultaten overigens, zowel op gebied van AF, snelheid als scherpte). Tot ik na lezen van de posts in deze tread inderdaad de lens eens liet uitschuiven, wist ik ook direct waarom je zowel op 0 als op 100 mm kunt locken
Ben blij dat ge dan weer een "functie" meer hebt gevonden om vogeltjes en dergelijke vast te leggen. Veel plezier ermee, het zal een kerstvakantie met veel testwerk zijn denk ik
Comment