Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke groothoeklens voor canon 300D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke groothoeklens voor canon 300D?

Mijn vader heeft een Canon 300D en is op zoek naar een degelijke doch betaalbare groothoeklens. Vanaf welke prijs kan je dit vinden? Bestaan er verschillende soorten groothoeklenzen?

Eva

Re: Welke groothoeklens voor canon 300D?

bij mijn weten is de goedkoopste lens de EF(s) 18-55 kitlens. Ondanks het feit dat velen die lens misprijzen, wat ik ook deed in het begin, is dit een heel degelijk "leerlensje" met een redelijke zoom en een goed bruikbare huis-,tuin- en familiekiekjes groothoek. Ik heb er leren mee werken en ben er nu toch tevreden van.
    Dré

Comment

tuurlijk bestaan er verschillen in groothoeklenzen, maar wat wil ie uitgeven.
      ga zelf Zaterdag de Canon 17-40mm-F/4L.USM ophalen, maar ben best tevreden over mijn 18-55 kit hoor.
      dus wat wil ie uitgeven en waar wil ie hem voor gaan gebruiken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In de reeks betaalbare groothoeklenzen, vind ik de Sigma 10-20mm de beste.

Comment

de tokina 12-24 is ook zeker betaalbaar en wordt regelmatig als goed bestempeld.

Persoonlijk vind ik 'em niet retescherp en de AF is misschien wat traag. Maar ik ben geen groothoek kenner, dus veel belang moet je daar niet aan hechten.

Gewoon eens iemand vragen om 'em te mogen proberen
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

bedankt allemaal voor de reacties, ik zal het hem doorgeven!

eva

Comment

Working...
            X