Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

large crops of 24-105 on 5D in studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• large crops of 24-105 on 5D in studio

Iemand zei eerder dat mijn foto's met deze lens nergens scherp waren.

Indien iemand deze crops niet scherp vindt, dan vrees ik dat je ofwel ze niet op 100% bekijkt, ofwel er iets niet juist is met je scherm, of je een verscherping verwacht die niet met mijn smaak overeen komt.

Canon 5D, 24-105 at 105 mm, f9.0

Hier de volledige foto:

Voor de crops, ga naar mijn galery and click door naar de 100% crops. Ik heb ze groter gehouden dan wat ik hier kan posten. Cetrum en extreme hoek crops voor uw beoordeling.

Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.

BTW, did is de originele "slechte" versie van de lens

Regards,
    Jos
    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Re: large crops of 24-105 on 5D in studio

Slechte versie
    Buiten een reeks dat problemen had met flare zijn er niet veel problemen gekend.
    En dan nog, niet alle exemplaren hadden er last van ... hangt ook af van welke reeks.
    Al de andere "zogezegde" problemen zijn voor 90% vooroordelen van die dat ze zelf niet getest hebben.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Igoforit

Indien iemand deze crops niet scherp vindt, dan vrees ik dat je ofwel ze niet op 100% bekijkt, ofwel er iets niet juist is met je scherm, of je een verscherping verwacht die niet met mijn smaak overeen komt.

Canon 5D, 24-105 at 105 mm, f9.0

Voor de crops, ga naar mijn galery and click door naar de 100% crops. Ik heb ze groter gehouden dan wat ik hier kan posten. Cetrum en extreme hoek crops voor uw beoordeling.

Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.

BTW, did is de originele "slechte" versie van de lens

Regards,
      Jos
      Superscherp zelfs op origineel formaat...... En volgens mij heb je scherp gesteld op beide ogen?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

heel mooi hoor TS...

heb die lens nu gisteren terug zien ligge bij de dealer nadat ik eerder deze week een 24-70 aangeschaft had... heel leuk om mij ff niets te laten weten
        deze komt er nog wel,eerst nog een paar prime's en een tele binnedoen

die flares gaven problemen bij trekken in lichtbronnen(alhoewel vrijwel iedere lens diei k tot nu toe heb vast gehad daar wel ietsje last van heeft bij trekken in sterke lichtbronne

deze foto is alvast 100% in orde hoor...

Comment

Ik vermoed dat deze man een bril moet dragen, ik heb de foto's geprint gezien op 30 x 45 cm en ... perfect scherp !!!

Wel zie ik in deze foto een lichte magantazweem of is het misschien wat overstraling ?

Doorgaan.
          http://www.torekefoto.be

Comment

En dat vind ik nog steeds als ik de full size versie van deze foto bekijk, maar de foto die je hier laat zien is meer dan ok

Comment

Working...
            X