Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ik heb hier voor mijn A2 de teleconvertor 1.5x van Olympus IS/L lens A200..
heb die vroeger op mijn A1 gebruikt en nu op mijn A2....
gebruik die eigenlijk niet meer...als je geintreseerd bent. voor een zacht prijsje (50 euro) mag je ze hebben als je geintreseerd bent natuurlijk....
Je kan altijd deze komen testen...(in perfecte staat zonder krassen)
wel bij vermelden dat de teleconvertor van Olympus die werkt maar goed boven de 100 mm daar onder heb je tunnelvorming (precies of je kijkt door een buis.....Nu weet ik niet of die van Minolta dat ook heeft maar ik denk niet dat je nog groothoek hebt als je die teleconvertor er op schroeft.
Maar verder heb je er eigennlijk geen nadeel van (optisch dan)
Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
Hier op dit forum.
wel bij vermelden dat de teleconvertor van Olympus die werkt maar goed boven de 100 mm daar onder heb je tunnelvorming (precies of je kijkt door een buis.....Nu weet ik niet of die van Minolta dat ook heeft maar ik denk niet dat je nog groothoek hebt als je die teleconvertor er op schroeft.
Dat geldt voor alle teleconvertors voor niet-DSLR's...
Ik heb het op mijn 602 nooit als een probleem ervaren: je schroeft dat ding er op om net meer millimeters te halen, dus valt het wel mee dat je aan de brede kant door een tunneltje kijkt. Voor sommige foto's is dat tunneltje trouwens net weer een extraatje...
Ik heb gezien dat je in Lier woont, zelf ben ik van Mechelen. Voor mij dus geen enkel probleem om eens binnen te springen! Kan hem deze week zelfs ophalen.
Aan allen bedankt voor de reacties. Ik wacht nog even voor een aanschaf en kijk nog wat rond. Op de foto van Jan van ginkel ziet de combinaite er nogal log uit... (of is het zo dat schijn bedriegt?) Jeff_Belgium: grijp maar de kans.
Comment