Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat mag deze kosten...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat mag deze kosten...

Nu de 24-105mm f4L is van canon een beetje meer op zich laat wachten met die gekende problemen zou ik misschien eerst een 24-70 mm 2.8L van canon willen.

heb nu enkele shoots gedaan in clubs met de zelfde type van sigma maar die's gewoon veel te soft wijd open ( gelezen en zelf ondervonden)
    hij maakt wel mooie foto's maar ik zie 't verschil ook al is't een prime en 4mm korter dan heel goed met mijn 200mm 2.8 usm.

nieuw is ze beschikbaar voor zo'n 1200€ maar wat zou ze 2dehands in goede staat ( geen lensbeschadiging of vuil versleten buitenkant ) moeten kosten?

daar ik de 24-105 ook nog wil zodra ze er is zou ik miss opteren voor een 2nd hand 24-70mm....

heb je daar ook goede en slechte exemplaren tussen? hoe test je die lens eigelijk op goed en slecht dan?(foto's?)

moest iemand ze wegdoen mag hij/zij altijd meelen

groeten en bedankt voor de aandacht...

Re: Wat mag deze kosten...

meer dan 50 vieuws en niemand die een idee heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
      meer dan 50 vieuws en niemand die een idee heeft?
      Kijk eens bij Corné. Hij test alle lenzen persoonlijk vóór de verkoop. En daar kan je zeker op betrouwen. Bovendien behoort hij tot de goedkoopste en is zijn service legendarisch.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

als ik nieuw koop dan koop ik zeker bij hem( huidige spullen+ de 2dehands 20mm ook al gehaald daar...) maar wou eens weten wat zo'n 24-70 van canon 2dehands moet kosten...

Comment

2e hands en in nieuwstaat betaal je daar ongeveer € 1000,00 tot € 1100,00 voor.
          Je zou ook eens kunnen kijken naar de voorganger van dit objectief: EF 28-70mm f/2.8L USM. Vergelijkbaar in kwaliteit en deze wordt tussen de € 700,00 en € 850,00 aangeboden.
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

hoi corné , 1200€ bij jou en dan 1100 of zo 2dehands (btw aftellen zo wie zo) is voor mij kiezen voor een aankoop bij jou
            de 28-70 was ook een optie maar dan mis ik weer 4mm groothoek... zit wel maar met 1.3 x crop maar toch ..

vind persoonlijk 850-900€ meer in de riichting gaan van een lens in goede staat (24-70)
            niets blijft nieuw eh

btw de 20mm was echt een goed idee, superlensje zelfs voor leuke portretten van dichtbij maar niet rechtopstaand (uitgerekte beelden :d )

Comment

niemand die er een wegdoet?

Comment

kheb er een gefixt

900€ voor een 1.5 jaar oude met alle prullen derbij, in splinternieuwe staat, geen stofje of tikje op aan te merken.

en ze is

supergroot verschil met de sigma tegenpool,in kleuren,scherpte en snelheid.

sorry corne,had er anders een besteld (als ik deze op 't laatste moment niet had binnegekregen) ma van zodra de spaarpot terug wa aangedikt is een bestellingske doen voor enkele spulle die ik nog mis in mijn tas...

Comment

Working...
                X