Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben er 100% tevreden van. HIER zijn foto's te vindne die voor 80% met deze lens gemaakt zijn.
In combinatie met de 1,4 conv. is volgens mij de AF iets wispelturiger in z'n scherpstelling.
Al bij al een toffe lens voor zijn prijs
il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
Sport & Event Photography
Ik was aan het twijfelen tussen een canon of die sigma. 2 minuten bij Haai8 binnen om da lenske eens te testen (hij had ze ook maar pas) en de bestelling was al geplaatst
Steekt geweldig goed ik mekaar en wanneer het donker aan't worden is kan ik veel langer blijven foto's nemen zonder naar ISO 400 of hoger te moeten. Was wel anders bij mijn 70-300 tje.
Die 1400 gram daar had ik schrik van maar na een hele dag rondhangen op de autokross bleek dat zelfs heel goed mee te vallen.
Het gewicht (en de omvang ?) heeft bij mij tot voordeel dat pannen makkelijker is.
Nadeel :
-de zoomring werkt andersom dan bij canon en daar moest ik in het begin aan wennen.
-mij rugzakske is maar nipt nu
Onderstaande foto is wel op ISO 400 genomen omdat bibi dit steeds vergeet terug te zetten na hij aant spelen is geweest. Onbewerkt fotooke met exif er nog in
Comment