Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-50mm f2.8 EX DC of....?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 18-50mm f2.8 EX DC of....?

Beste

Sinds korte tijd heb ik een 10D, en vermits de standaard starters lens kit toch niet past wegens de ef-s mounth, heb ik deze samen met mijn 300D verkocht.

Nu wil ik dus terug een iets wat groothoeklens die ook lichtsterk is. Ik dacht aan de "Sigma 18-50mm f2.8 EX DC Canon AF". De zoek functie leverde me niet echt veel gebruikers info, dus vandaar deze vraag.

Kunnen jullie deze lens aanbevelen? of zijn er andere lenzen tegen de prijs van deze sigma die beter zijn volgens jullie?

Graag wat hulp, dank!
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Sigma 18-50mm f2.8 EX DC of....?

Misschien heb je hier iets aan :

Comment

Lees dit een rustig door, als je dan nog vragen hebt kan je me altijd mailen.

Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
        Beste

Sinds korte tijd heb ik een 10D, en vermits de standaard starters lens kit toch niet past wegens de ef-s mounth, heb ik deze samen met mijn 300D verkocht.

Nu wil ik dus terug een iets wat groothoeklens die ook lichtsterk is. Ik dacht aan de "Sigma 18-50mm f2.8 EX DC Canon AF". De zoek functie leverde me niet echt veel gebruikers info, dus vandaar deze vraag.

Kunnen jullie deze lens aanbevelen? of zijn er andere lenzen tegen de prijs van deze sigma die beter zijn volgens jullie?

Graag wat hulp, dank!
        Hey Tom,

Ik heb deze lens, samen met de Sigma 70-200 f/2.8 is deze 18-50 één van de beste lenzen die ik gekocht heb, je gaat er geen spijt van hebben.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hallo Tom,

Ook ik heb de kitlens verkocht en bovenstaande lens gekocht.
          En heb er absoluut geen spijt van.
          Ook op de site van fredmiranda staat er enige informatie van gebruikers.
          Perfect lensje

Peter
          www.dpix.nl event photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
            De zoek functie leverde me niet echt veel gebruikers info
            Dan heb je toch niet goed gezocht denk ik, want hier zijn volgens mij al héél wat mensen die deze lens in't bezit hebben ... 'k heb er nog niet veel anders dan goeds over gelezen

Comment

Dan weten we genoeg Merci voor de reacties!
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
              X