Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De lens die je bedoelt is 2.0 en echt een uitstekend lensje. Dat ik hem zelf weinig gebruik komt omdat ik ook de 1,4 28mm heb, wat net 1 stop meer geeft.
Ik kan niet vergelijken met de 85mm (want die heb ik niet) maar het is een handige/scherpe lens. Ik vind het bereik op een DSLR ook handiger dan een 50mm.
ik kan spanjaart bijtreden, die 35mm f2.0 is echt een heel goede lens. heb ze zelf ook. onlangs nog wat foto's mee genomen tijdens een korte fotoshoot en zowel kleuren als scherpte zijn super! ik heb eveneens de 85mm f1.8 en daarvan is de kwaliteit evenzeer de moeite.
Wel oppassen als je ze 2de hands koopt. De eerste reeksen hadden blijkbaar problemen met het diafragma dat aan elkaar plakte en daardoor soms bleef hangen.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Wel oppassen als je ze 2de hands koopt. De eerste reeksen hadden blijkbaar problemen met het diafragma dat aan elkaar plakte en daardoor soms bleef hangen.
Het enige wat me nog weerhoudt is de beschrijving op o.a. KenRockwell dat de filterbevestiging plastic zou zijn; Is dit idd zo en wat vinden jullie hiervan ?
(het gaat hem voor mij voor de bevestiging van de - metalen - zonnekap)
Comment