Na wat opzoekingswerk op dit en andere fora ben ik nog steeds aan het twijfelen om een goede vervanger te kopen voor mijn Nikor 70 - 300 AF G.
Deze lenzen (de allombekende 3) zijn de grote kansmakers:
Nikon AF 80-200 f/2.8D
Sigma 70-200 mm F2,8 DG APO EX HSM
Tokina AT-X 828 AF Pro 80-200mm f/2.8 SD
Ik weet dat er waarschijnlijk veel de Nikon zullen aanbevelen en terecht maar toch zou ik graag eens de echte pro's en con's horen over de Tokina.
Ik heb reeds 2 mails terug gekregen van wel bekende winkel die mij in vertrouwen de Tokina hebben aanbevolen wegens het te kleine verschil in snelheid en scherpte met de Nikon. Het prijsverschil is wel de moeite om over deze lens na te denken.
Op Fredmiranda.com - photographyreview.com - shutterbug.com ea. komt de Tokina heel goed uit de test allesinds ...
Laat die pro's & con's maar komen
Deze lenzen (de allombekende 3) zijn de grote kansmakers:
Nikon AF 80-200 f/2.8D
Sigma 70-200 mm F2,8 DG APO EX HSM
Tokina AT-X 828 AF Pro 80-200mm f/2.8 SD
Ik weet dat er waarschijnlijk veel de Nikon zullen aanbevelen en terecht maar toch zou ik graag eens de echte pro's en con's horen over de Tokina.
Ik heb reeds 2 mails terug gekregen van wel bekende winkel die mij in vertrouwen de Tokina hebben aanbevolen wegens het te kleine verschil in snelheid en scherpte met de Nikon. Het prijsverschil is wel de moeite om over deze lens na te denken.
Op Fredmiranda.com - photographyreview.com - shutterbug.com ea. komt de Tokina heel goed uit de test allesinds ...
Laat die pro's & con's maar komen
Comment