..............
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma 180mm Macro + teleconverter
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sigma 180mm Macro + teleconverter
Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPicture
Of mensen die de 180mm en sigma 1.4 hebben, hoe zit de kwaliteit zonder en met converter ?
Alvast bedankt
Greetz, Stefan
Merk op : Sigma heeft net een gloednieuwe converter op de markt gebracht.
-
De kwaliteit van de Sigma converters is uitstekend. Nikon maakt alleen converters die met AFS werken, met gewone AF werken deze identiek aan de Sigma.
Met de Sigma converter behoud je AF; wat alleen maar interessant is als je de lens ook als teleobjectief inzet.
De EX converter werkt niet OK met AFS.
Ik heb de Soligor converters nooit kunnen testen op Sigma EX, misschien dat iemand anders er ervaring mee heeft. Optisch zal hel allemaal ook wel deurgen, AFS van Nikon en VR werkt ook uitstekend, of AF met HSM gaat werken weet ik niet. VR blijft met die converters - evenals met de Sigma EX converter - wel behouden.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
...........Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:57.
Comment
-
.............Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPictureMerci voor de link, heb je foto's met extender kunnen bewonderen
Prachtige foto's ook zonder extender
Zal ik nog wel een tijdje op moeten oefenen om dat allemaal te bereiken
Wat voor converter is dat ?
Vind er precies niks over terug
De Sigma 1.4x EX converter. Er zitten er trouwens ook tussen met een oude Tamron 2x converter zoals deze en volgende : http://www.pbase.com/hvr_oosterzele/image/39192483
Comment
-
-
@TheBigPicture: nikon converters werken alleen AF met AFS lenzen, verder alleen MF, als het al past.
Dus oppassen ;-)Last edited by Spanjaart; 12 oktober 2005, 20:26.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
Comment