Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 15-30mm 3.5 - 4.5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sigma 15-30mm 3.5 - 4.5

Hallo, ik kocht in okkazie een sigma 15-30mm maar hij maakt een scherp geluid.
    Bij het nader inzien zag ik dat dia verkoper hem in rusland kochts.
    erna zag ik ook dat bij de fitting geen cijfertjes staan, maar het is degelijk wel zo'n lens.
    Als ik foto's maak zie ik ook dat de kwaliteit de wensen overlaat, de foto's zijn te bleek en fletsig.
    Ik ga deze namiddag naar wevelgem foo's gaan trekken en zal eens dezelfde foto's trekken met mijn kitlans, heeft iemand ervaring met valsa objectieven, bestaan die? de kwaliteit ziet er goed uit hoor, en hij zat in een mooie tas en doos. maar er stond 16500 roebel en volgens mij is dat maar 24€ :s
    http://www.busimatch.com

Re: sigma 15-30mm 3.5 - 4.5

Wat een vaag verhaal!
    Een sigma 15-30 in het Russisch?
    Een Valsa lens die op canon of nikon past?
    een LANS ? een dia verkoper?
    Een echte Sigma 15-30 heeft wel last van flare maar heeft een redelijk contrast en kleur.
    Ik heb Valsa even gegoogled maar niks zinnigs gevonden.
    Staat ook niks op ebay...
    Wat wil je nou eigenlijk vragen?
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Hij wou weten of er VALSE lenzen bestaan, dus namaak ...

Ik heb die lens eventjes gehoord via de gsm en ik heb toen ook gezegd dat ie veel lawaai maakte. Maar ik ken nog lenzen die veel lawaai maken.

Het beste dat je kan doen Didier is mailen/bellen naar de verkoper ...
      www.fotofolio.be

Comment

Optiek maken ze in Rusland wel na maar dat zijn MF lenzen zonder electronica enz. Uitgesloten dat ze een Sigma 15-30 kunnen namaken, afgezien van de vraag wat het zou kosten!
        Maar mocht je Sigma 15-30 er uitzien als een Zenitar dan heb je wel een probleem!
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Working...
        X