Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta Lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta Lenzen

Ik heb een vraagje over minolta lenzen.

Als ik op topfoto of sdcard ga kijken dan vind ik daar maar een heel beperkt aanbod.
    hoewel er op onderstaande lens review site veel meer staan .....

Lens
    review

Maken ze geen minolta lenzen meer of zijn die gewoon niet te krijgen ?

Additioneel nog een vraagje : hoe goed is de KM 5D kitlens (18-70/3.5-5.6)

Thanks,
    Greg
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Re: Minolta Lenzen

Hoi Greg,

Ik denk dat Minolta een beetje in het verdomhoekje zit want het aanbod op de reguliere sites is ZEER beperkt. Voor de meeste handelaren is Minolta nu niet echt het best verkopende merk waardoor het aanbod voor Canon en Nikon veel groter is. Maar laat je niet ontmoedigen en ga op zoek naar de betere sites om daar de informatie te zoeken die je nodig hebt. Verwacht overigens niet veel zoom-objectieven te vinden, want deze zijn inderdaad schaars op de 2e hands markt.

Maar om je wat adressen te geven:

Deze mooie domeinnaam kan al over een paar minuten van jou zijn. Betalen gaat eenvoudig en vertrouwd via iDEAL. Direct na de betaling ontvang je de verhuiscode per e-mail en kun je aan de slag.

Succes!

Bas

P.S. Ik heb weinig ervaring met de nieuwe kitlensen maar ik vermoed dat de prestaties hetzelfde zijn als die van vergelijkbare objectieven van de andere merken.

Comment

Mail me maar eens voor Minolta lenzen, ik heb er nog wel enkele liggen;-) Je kan ze voor de koop netjes uitproberen.
      Groeten
      Rudydegeus@hotmail.com

Comment

Bedankt voor het aanbod Rudy, maar momenteel heb ik nog geen toestel.
        Ik ben aan het overwegen om een 5D te kopen maar wilde me eerst wat informeren hoe veel of weinig lenzen er te vinden zijn.

maar je mag me altijd je aanbod doormailen naar grf AT pandora DOT be

Greg

EDIT : Door nog wat verder rond te zoeken blijkt het aanbod toch redelijk beperkt te zijn.
        Hoewel de courante sigma lenzen blijkbaar ook wel met minolta vatting te krijgen zijn. Op de occasie markt is het dan weer heel triest.
        Last edited by Grf; 19 september 2005, 18:54.
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

Comment

Working...
        X