.........
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zeepaardjes - macro lens ? (nikon)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zeepaardjes - macro lens ? (nikon)
Ik heb een Sigma 180 macro lens en je kan scherpstellen tot op 46 cm. Je kan dus met de lens heel dicht bij je voorwerp komen. De AF vind ik wel stukken trager dan bij Canon lenzen. Maar die kosten dan wel meer. Maar zeker geen klagen over de kleuren.Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
-
ik merk een klein probleempje op..
180mm macro is een hele leuke lens (mijn lievelings) alleen blijf je het best boven 1/160ste sluitertijd
nu aquaria zijn soms vrij donker (in foto termen), dat kan wel eens probleem geven op 1/160ste!!foto als spiegel of als venster?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parakietik merk een klein probleempje op..
180mm macro is een hele leuke lens (mijn lievelings) alleen blijf je het best boven 1/160ste sluitertijd
nu aquaria zijn soms vrij donker (in foto termen), dat kan wel eens probleem geven op 1/160ste!!
In alle andere gevallen gebruik ik mijn 24-70/2.8 of beter nog mijn 70-200/2.8 IS.
Als je een macrolens wilt kopen, zou ik eerder voor een 100 mm lens gaan...
sugar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdmAls je iets onder /achter water wil fotograferen, ben je dan niet beter dat je ook een polarisatiefilter gebruikt ?
maar voor een aquarium zou ik een lens nemen a la 90mm macro of 50mm macrofoto als spiegel of als venster?
Comment
-
-
............Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:03.
Comment
-
.......Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:00.
Comment
-
...............Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:00.
Comment
-
................Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:00.
Comment
-
Comment