Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cornevaniperen.com

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cornevaniperen.com

Wat voor mij eveneens de doorslag gaf om bij Corné te kopen - buiten de prijs - was de gepersonaliseerde service:

- Mijn beide lenzen waren door hem getest op front/backfocus op zijn gecalibreerde DSLR
    - Fotomaterieel werd door hem persoonlijk tot bij mij aan de deur gebracht met nog wat deskundige uitleg erbovenop .

Dit zijn troeven die "dozenschuivers" (m.a.w. het overgrote deel van internet winkels) nooit zullen kunnen evenaren.

Juist door het beperkte gamma kan zulke service aangeboden worden.

Als het een "magazijn" wordt waar je alle fotomaterieel kan kopen, wordt het aankopen alweer gedegradeerd tot "dozenschuiven" .
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB
      Mijn beide lenzen waren door hem getest op front/backfocus op zijn gecalibreerde DSLR :
      Toch had de sigma 100-300/f4 die ik kocht via hem last van frontfocus hoor.
      En toch heeft me dat niet verhindert opnieuw bij hem te bestellen. Qua service mocht ik zonder problemen deze lens inleveren en omruilen voor een andere, mist bijbetaling... Wat wil je nog meer? Kheb wel de verzendingskosten op mij genomen, maar daar lig ik niet van wakker...

En ondertussen heb ik weer een 50mm 1.8 lensje besteld bij rarararara... Corné!

Comment

Ik snap het niet. Met heel veel dingen is foto-konijnenberg goedkoper dan Corné met ook een prima service. Dus zoek eens verder.....
        bv Sigma 18-50/f.2.8 Vergelijk het eens. Het scheelt aanzienlijk wat. Als je in Duitsland besteld zijn sommige lenzen nog goedkoper maar de service????

Comment

Idem ditto...
          Schitterende verkoper, meer dan 100% tevreden. Het is een vakman die zijn werk graag doet, zo moesten er meer zijn. Iemand die zegt dat online kopen onpersoonlijk is heeft Corné nog niet ontmoet...
          Dieter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen1206
            Ik snap het niet. Met heel veel dingen is foto-konijnenberg goedkoper dan Corné met ook een prima service. Dus zoek eens verder.....
            Komen die ook naar Oosterzele of Maldegem?? Corné wél .

Comment

Voorlopig tevreden klant, had nog een paar vraagjes en binnen het kwartier antwoord Ik stond weliswaar op het punt te bestellen

Comment

Aan de hand van dit topic heb ik na het lezen van de vele positieve reacties bij corne van iperen besteld. Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb totaal geen reactie gekregen op vragen die ik verstuurd heb. Ik heb geen bevestiging gekregen. Toch is mijn order wel ontvangen als ik via de site check. Het kan best een goede winkel zijn. Maar mijn ervaring is anders. Ik heb na bijna 10 dagen niets gehoord. Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling niet meer hoef. Ik heb meerdere malen een contactformulier ingevuld en hier ook geen reactie op gehad.

Ik hoop dat dit slechts een incident is. Jammer dat het zo gegaan is.
                nikon D90 & ikelite D70 housing

Comment

Ik weet niet precies of die nog actief is in de verkoop.
                  Maar hier alvast een bericht van de forumleiding:

"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwarteduiker Bekijk bericht
                    Aan de hand van dit topic heb ik na het lezen van de vele positieve reacties bij corne van iperen besteld. Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb totaal geen reactie gekregen op vragen die ik verstuurd heb. Ik heb geen bevestiging gekregen. Toch is mijn order wel ontvangen als ik via de site check. Het kan best een goede winkel zijn. Maar mijn ervaring is anders. Ik heb na bijna 10 dagen niets gehoord. Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling niet meer hoef. Ik heb meerdere malen een contactformulier ingevuld en hier ook geen reactie op gehad.

Ik hoop dat dit slechts een incident is. Jammer dat het zo gegaan is.
                    Dit topic is van 2005
                    Corne van iperen is op non actief - helaas werkt zijn web winkel nog wel.
                    natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                      Dit topic is van 2005
                      Corne van iperen is op non actief - helaas werkt zijn web winkel nog wel.
                      Ik weet dat het van 2005 is. Maar als ik op google zoek op www.cornevaniperen.com staat dit topic bijna bovenaan. Er staan allemaal geweldige reacties in. Vervolgens kom ik op een site die volledig werkt en waar ik zelfs nog een ordernr te zien krijg op het scherm nadat ik besteld heb. Daarom vond ik het toch nog zinvol om te reageren op een topic van 2005. Bedankt voor je toelichting en je pm Nat.
                      nikon D90 & ikelite D70 housing

Comment

Even gekeken bij corni-dinges: D200 =1359 €, bij Konijn 999 €.
                        'k Weet zo niet direkt of we met zijn allen naar Den Haag moeten ?

Comment

Kijk eens aan, wat moet ik hier nu van denken.
                          Iemand in zijn eerste post over Carné beginnen en dan zie ik bij camera's Vanderslycken ook weer Corné ophalen.
                          Laat dit nu AUB niet ontsporen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                            Laat dit nu AUB niet ontsporen.
                            Maar het kan toch niet dat iemand iets bestelt en geen respons krijgt? Ofwel moet Corné zijn klanten respecteren en verzorgen, ofwel moet hij zijn webwinkel van het internet halen. Misschien tijd om 'm nog eens duidelijk te vragen wat hij eigenlijk zinnens is?

PS is heb ook veel bij hem gekocht in 2005-2006

MVG,

Comment

Oude koeien uit de gracht halen heeft geen zin, daarom gaat er een slotje op dit topic van 2005 . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X